شهردار برازجان:

از کارگران شهرداری عذرخواهی کردم/ خودم کارگر بوده‌ام

شهردار برازجان در واکنش به تصاویری که در فضای مجازی با عنوان بی حرمتی به کارگران شهرداری این شهر منتشر شده، گفت: از این افراد عذرخواهی کرده‌ام هر چند در آن برنامه من مهمان بودم و کارمندان وکارگران شهرداری میزبان.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمدحسن محمدی افزود: شنبه ۲۵ اسفند به مناسبت سالروز شهادت شهید باکری که شهردار ارومیه بود، در تقویم کشورمان به عنوان روز شهردار نام گرفته و کارمندان و کارگران شهرداری تصمیم گرفته بودند بدون اطلاع من برنامه‌ای برگزار و مرا غافلگیر کنند.

وی ادامه داد: صبح قرار بود برای پیگیری کاری به مرکز استان بروم، اما از شهرداری تماس گرفتند که کاری پیش آمده و من هم به شهرداری برگشتم دیدم کارمندان و کارگران برنامه‌ای را تدارک دیده‌اند.

شهردار برازجان بیان کرد: آن‌ها مهمان‌هایی هم دعوت کرده بودند و مراسم در محلی بود که در واقع نمازخانه شهرداری است، اما دور فرش‌های نمازخانه میز و صندلی گذاشته‌ایم و جلسه‌ها را آنجا برگزار می‌کنیم.

محمدی گفت: وقتی وارد جلسه شدم دیدم که برخی از همکاران هم مهندسان و هم کارگران پایین نشسته اند علت را پرسیدم گفتند که صندلی را برای مهمان‌ها گذاشته‌ایم و ما که میزبانیم پایین می‌نشینیم؛ من هم در آن مراسم مهمان بودم و همکاران مراسم برگزار کرده بودند.

او بیان کرد: هنگام برگزاری جلسه نیز از کسانی که پایین نشسته بودند عذرخواهی کردم.

شهردار برازجان ادامه داد: پس از جلسه تصاویری در فضای مجازی منتشر شد که در پی آن هم دوباره عذرخواهی کردم و یکشنبه جلسه‌ای در همان محل برگزار و از همکاران عذرخواهی کردم.

محمدی گفت: من از بدنه شهرداری هستم و ابتدا به عنوان کارگر شهرداری کار کرده‌ام.

وی از مردم هم تشکر کرد که به قشر کارگری حساس هستند و ابراز امیدواری کرد چنین اتفاقاتی دیگر رخ ندهد و کارگران با آسایش خاطر به کار خود ادامه دهند.

انتهای پیام/ک

شهردار برازجان از کارگران شهرداری عذرخواهی کرد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.