نشست وحدت به ریاست بخشدار مرکزی کرمانشاه و با حضور بزرگان و معتمدین اهل حق، در سالن جلسات بخش برگزار شد.

به  گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،علی فتحی بخشدار مرکزی کرمانشاه ضمن تبریک پیشاپیش سال جدید و ولادت حضرت علی(ع) و روز مرد، گفت : خوشبختانه در کرمانشاه تمامی مذاهب در کنار یکدیگر زندگی مسالمت آمیزی داشته و از نظر زبان و فرهنگ تفاوتی باهم ندارند.

وی با اشاره به منشور حقوق شهروندی که توسط رئیس جمهور امضا شد و بر آن تاکید فراوان دارد، گفت : من به عنوان بخشدار دولت تدبیروامید بر این منشور و ارتباط دو سویه با مذاهب مختلف در کشورمان ایران و در شهر کرمانشاه پایبند هستم.

وی گفت: شما بزرگان اهل حق باید زبان گویای مردم باشید و علاوه بر پیگیری مشکلات آنان و امید آفرینی در جامعه، در جهت رسیدن به موفقیت ها و تحقق اهداف و دستیابی به توسعه بخش مرکزی کمک کنید.

فتحی با اشاره به شرایط کنونی جامعه، تحریم های فعلی و دشمنی های آمریکا، افزود: حفظ دستاوردهای نظام و مقابله با تهدیدات دشمنان از ضرورت های اجتناب ناپذیر در جامعه است و امید است با تدابیر دولت تدبیر و امید فشارهای خارجی در سال آینده کاهش یابد که در منطقه و بخش مرکزی با توجه به پتانسیل های موجود به سمت توسعه قدم برداریم.

فتحی با بیان اینکه درب بخشداری به روی شما عزیزان همیشه باز است، گفت: فضای پیشنهاد، انتقاد سازنده و گفتگو وجود دارد.

 

 

انتهای پیام/د

در کرمانشاه تمامی مذاهب در کنار یکدیگر زندگی مسالمت آمیزی دارند

 

برچسب ها: مطبوعات ، ائمه اطهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.