سخنگوی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد

تخفیف ۵۰ درصدی برای کتاب‌های مرجع پزشکی در نمایشگاه کتاب تهران

دهقانکار از توافق صورت گرفته میان وزارت ارشاد و بهداشت، برای تخفیف ۵۰ درصدی خرید کتاب‌های مرجع پزشکی درنمایشگاه خبر داد.

تخفیف ۵۰ درصدی برای کتاب‌های مرجع پزشکی در نمایشگاه کتاب تهرانبه گزارش  حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد خبری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران،سخنگوی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از توافق صورت گرفته میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای ارائه تخفیف ۵۰ درصدی برای خرید کتاب‌های مرجع پزشکی در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد. 

ایوب دهقانکار با اشاره به برنامه های مورد نظر برای حمایت از اقتصاد نشر و نیز زمینه سازی برای در دسترس قرار دادن منابع علمی بروز برای مراکز پژوهشی گفت: جلسه‌ای با حضور رئیس مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار و در این جلسه مقرر شد تا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تا سقف ۲۵ درصد نسبت به آورده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای خرید کتاب‌های علمی در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مشارکت کند.

سخنگوی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران همچنین از توافق صورت گرفته میان مدیر کمیته ناشران خارجی نمایشگاه کتاب تهران و مدیرعامل انجمن فرهنگی ناشران بین‌المللی ایرانیان خبر داد و گفت: بر اساس توافقات صورت گرفته ناشران نیز مبلغ ۲۵ درصد تخفیف به کتاب‌های پزشکی ارائه خواهند داد.

وی تصریح کرد: با این ساز و کار، کتاب‌های مرجع پزشکی در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با تخفیف ۵۰ درصد در دسترس مراکز علمی و پژوهشی قرار خواهد گرفت.

دهقانکار ادامه داد:با توجه به مذاکرات صورت گرفته با مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت آموزش و پرورش و همچنین معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری در تلاش هستیم تا تسهیلات بیشتری برای دانشجویان و نخبگان علمی فراهم کنیم تا با تخفیف بیشتری در سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران کتاب خریداری کنند.

سی ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار