یک مقام مسئول در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

آخرین تحولات بازار میوه و صیفی/قیمت پیاز و خیار صدر نشین ویترین مغازه ها

هم اکنون قیمت هر کیلو پیاز، سیب زمینی و خیار نسبت به هفته گذشته ۲ تا ۳ هزار تومان افزایش داشته است.

آخرین تحولات بازار میوه و صیفی/قیمت پیاز و خیار صدر نشین ویترین مغازه هااسداله کارگر رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین تحولات بازار میوه و صیفی اظهار کرد: هم اکنون قیمت هر کیلو پیاز، سیب زمینی و خیار نسبت به هفته گذشته ۲ تا ۳ هزار تومان افزایش داشته است.

وی افزود: وزارت جهاد کشاورزی به عنوان متولی تولید باید علت کمبود و افزایش قیمت محصولات در بازار را بیان کند.

کارگر نرخ هر کیلو پرتقال تامسون شمال را ۴ تا ۶ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: قیمت هر کیلو پرتقال جنوب ۵ تا ۸ هزار، پرتقال خونی شمال ۴ تا ۸ هزار، پرتقال رسمی شمال ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۵۰۰، سیب لبنانی زرد ۶ تا ۱۱ هزار، سیب لبنانی قرمز ۶ تا ۱۰ هزار، کیوی ۵ تا ۹ هزار و انگور ۶ تا ۱۱ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی با اشاره به نرخ سایر میوه‌ها در بازار بیان کرد: هر کیلو خیار بوته‌ای با نرخ ۴ تا ۷ هزار و ۵۰۰، خیار گلخانه ۵ تا ۷ هزار و ۵۰۰، لیمو شیرین ۳ تا ۵ هزار، موز ۱۰ تا ۱۱ هزار و ۵۰۰، نارنگی بندری ۹ تا ۱۷ هزار، نارنگی تخم پاکستانی ۶ تا ۱۱ هزار، نارنگی پیچ ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۷ هزار و هندوانه ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار و ۵۰۰ تومان در میدان مرکزی عرضه می‌شود.


بیشتر بخوانید: آخرین تحولات بازار میوه و صیفی/نرخ هر کیلو نارنگی بندری ۱۶ هزار تومان


وی نرخ هر کیلو بادمجان قلمی را ۲ تا ۵ هزار تومان اعلام کرد و افزود: همچنین قیمت هر کیلو بادمجان گلخانه ۴ تا ۶ هزار و ۵۰۰، پیاز زرد ۴ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۵۰۰، پیاز شیری ۴ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۵۰۰، پیاز قرمز ۴ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۵۰۰، سیب زمینی ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار، شلغم یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰، لیموترش سنگی ۴ تا ۶ هزار و ۵۰۰، فلفل تند ریز ۵ تا ۸ هزار، فلفل دلمه سبز ۷ هزار تا ۱۰ هزار تومان است.

کارگر با اشاره به نرخ سایر صیفی در بازار بیان کرد: هر کیلو کاهو پیچ سالادی با نرخ ۳ تا ۵ هزار، کاهو رسمی ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۵۰۰، کرفس یک هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار، کلم بروکلی ۵ تا ۸ هزار، کلم سفید ۳ تا ۴ هزار، کلم قرمز ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۵۰۰، گوجه فرنگی بوته‌ای ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰، گوجه فرنگی گلخانه ۵ تا ۹ هزار، لوبیا سبز ۷ تا ۹ هزار و هویج یک هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۲۰۰ تومان در میدان عرضه می‌شود.

وی نرخ هر کیلو سبزی خوردن را ۳ تا ۵ هزارتومان و سبزی جور (پلو، آش، قورمه) ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران در پایان با اشاره به اینکه کمبودی در عرضه میوه تنظیم بازار شب عید وجود ندارد، تصریح کرد: با توجه به ذخیره سازی مناسب، جای هیچ گونه نگرانی مبنی بر کمبود و افزایش چشمگیر قیمت نیست.

انتهای پیام/

کمبودی در عرضه میوه تنظیم بازار شب عید وجود ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ايرجو
۲۰:۱۱ ۰۴ فروردين ۱۳۹۸
اين قيمت ها با حقوق باز نشستگان اصلا همخًوانى نداره
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله نيازمند
۰۸:۵۰ ۰۱ فروردين ۱۳۹۸
اميدوارم عزيزانى كه در باشگاه خبرنگاران جوان همواره با حسن خدمت ما را يارى ميكنند ، نوروز خوبى را آغاز كرده در پى آن سال پر بركتى داشته باشند. اين اولين خبرى بود كه در سال جديد خواندم ، فوق العاده جالب بود. هر چند درد ناك است ولى چون سرتاسر حقيقت بود قابل تحسين هم هست.
آخرین اخبار