۷ دلیلی که مردان را از ازدواج منصرف می‌کند!

ازدواج کردن برای خیلی ها، به معنی از دست دادن آزادی ست، به خصوص زمانی که فرزند نیز به جمع شان اضافه می‌شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برای بسیاری از خانم‌ها ازدواج کردن مهمترین هدف زندگی ست. آن‌ها مدام در مورد لباس عروسی، حلقه ازدواج، جشن عروسی و غیره... خیالپردازی می‌کنند در حالی که مرد زندگی شان هیچ علاقه‌ای به این کار نشان نمی‌دهد. در این شرایط خانم‌ها مدام به دنبال علت این رفتار‌ها می‌گردند: «چرا عشق زندگی ام به من پیشنهاد ازدواج نمی‌دهد؟

ازدواج کار ساده‌ای نیست

 این که مرد زندگی تان به شما پیشنهاد ازدواج نمی‌دهد دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد. برای یافتن جواب، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

او نگران از دست دادن آزادی اش است

ازدواج کردن برای خیلی ها، به معنی از دست دادن آزادی ست، به خصوص زمانی که فرزند نیز به جمع شان اضافه می‌شود. شاید مردی که به او علاقه دارید، می‌ترسد که پس از ازدواج با شما آزادی اش را از دست دهد. در این شرایط شما باید این اطمینان را به او بدهید که همچین اتفاقی نمی‌افتد. اگر او نگران این است که پس از ازدواج باید دور دوستان، سفر یا تفریحات خود را خط بکشد، به او بگویید که در تمام این خوشگذرانی‌ها کنارش خواهید بود.

او درگیر کارش است

اگر چه اولویت اکثر خانم‌ها رابطه عاطفی شان است، اما آقایان معمولا کارشان را به هر چیز دیگری ترجیح می‌دهند. ممکن است که مرد زندگی شما این روز‌ها به شدت درگیر کارش باشد. ازدواج کار ساده‌ای نیست، نیاز به وقت آزاد، ذهن باز و پول دارد، از این رو ممکن است که طرف مقابل شما به دلیل مشغله کاری خود نتواند در حال حاضر دست به این کار بزند. در این شرایط بهتر است که به او فشار نیاورید، زیرا فشار و اصرار‌های شما بر مشکلات او خواهد افزود. کمی به او زمان دهید تا هر چه سریع‌تر به کارهایش سروسامان دهد تا با خیال راحت بتواند برای عروسی با شما برنامه ریزی کند.


بیشتر بخوانید:  چرا بعضی آدم‌ها بعد از ازدواج تغییر نمی‌کنند؟


او از تماس با خانواده شما هراس دارد

علارغم این که سنت تغییر کرده و برخی آقایان به طور مستقیم از زن مورد علاقه شان خواستگاری می‌کنند و سپس خانواده هایشان را در جریان می‌گذارند، اما برخی دیگر نیز هستند که ترجیح می‌دهند این موضوع را اول با خانواده طرف مقابل شان مطرح کنند. از این رو شاید مرد زندگی شما برای تماس گرفتن با پدرتان کمی نگران است، از این رو آن را به تعویق می‌اندازد. شاید او از این که از پدرتان جواب منفی بگیرد، می‌ترسد. اگر تشخیص دادید که مشکل او تماس با خانواده تان است، بهتر است که شرایطی فراهم کنید تا او راحت‌تر بتواند با پدرتان ارتباط برقرار کند.

او منتظر ازدواج برادر یا خواهر بزرگترش است

در بعضی از خانواده‌ها رسم است که اول فرزندان بزرگ ازدواج کنند و سپس فرزندان کوچک تر، از این رو شاید مشکل مرد مورد علاقه شما این است که هنوز در خانه، برادر یا خواهر مجرد بزرگ‌تر از خود دارد و منتظر ازدواج آنهاست. در این شرایط شما باید به سنت آن‌ها احترام بگذارید. در واقع اصرار‌های شما فرقی در این شرایط ایجاد نخواهد کرد. در این شرایط، بهتر است که با طرف مقابل تان حرف بزنید و از او بخواهید که یک زمانی را برای شما تعیین کند.

شاید خواهر یا برادر بزرگ‌تر او اصلا قصد ازدواج نداشته باشد یا این که تا چند سال آینده هم به خانه بخت نروند، آنوقت تکلیف شما چیست؟ شما نیز باید به زمان تان احترام بگذارید و از او بخواهید که یک بازه زمانی برای شما مشخص کند.

او به پدر شدن علاقه‌ای ندارد

زمانی که شما به ازدواج فکر می‌کنید، باید به فکر بچه دار شدن هم باشید. شاید مرد زندگی تان، برخلاف شما علاقه‌ای به پدر شدن نداشته باشد. این مسئولیت بزرگی ست که طرف مقابل تان نمی‌تواند آن را نادیده بگیرد، از این رو سعی می‌کند که ازدواج را نیز به تعویق بیاندازد. شاید بد نباشد که در مورد فرزند با او به طور جدی‌تر صحبت کنید. شاید نگرانی‌های او برطرف شد و برای ازدواج با شما نیز انگیزه بیشتری پیدا کرد.

فکر می‌کند که برای ازدواج هنوز وقت دارد

ازدواج برای برخی از مردم به معنی تمام شدن هیجانات زندگی ست. شاید مرد زندگی تان فرد خودخواهی باشد که دوست داشته باشد تنهایی به دور دنیا سفر کند، کار‌های خطرناک انجام دهد و هر روز زندگی اش پر از هیجان باشد... طبیعی ست که این فرد به زندگی متاهلی و آرام تمایلی نداشته باشد. او احساس می‌کند که با ازدواج دست و پایش بسته شده و تمام فرصت‌های زندگی اش را از دست می‌دهد. بهتر است که ابتدا با او صحبت کنید و این اطمینان را به او دهید که زندگی متاهلی نیز هیجانات خود را خواهد داشت. اگر باز هم نتوانستید او را متقاعد کنید، بهتر است که کمی دیگر به او فرصت دهید. بدون شک او روزی به آرامش زندگی متاهلی نیاز پیدا خواهد کرد.

او هنوز عاشق فرد دیگری ست

اگر تمام شرایط برای طرف مقابل تان فراهم است، اما او به شما پیشنهاد ازدواج نمی‌دهد و مدام این پا و آن پا می‌کند، احتمال دارد که او دلش جای دیگری گیر باشد. به رفتار‌های او دقت کنید. آیا او هنوز عکس‌های عشق قبلی اش را در گوشی نگه داشته؟ آیا هنوز عکس هایش را لایک می‌کند؟ یا این که در حرف هایش با شما مدام از او حرف می‌زند؟ اگر نشانه‌های عجیب و غریبی از این شکل را در رفتار او دیدید، بدانید که زنگ خطر زده شده است و ممکن است که او هنوز دلش پیش فرد دیگری گیر باشد. در این شرایط بهتر است که هر چه زودتر به رابطه با او خاتمه دهید.

منبع: برترینها

انتهای پیام/

چرا مرد زندگی‎تان به شما پیشنهاد ازدواج نمی‌دهد؟

برچسب ها: حلقه ازدواج ، ازدواج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۲۹ اسفند ۱۳۹۷
ازدواج بلوغ فکری می خواهد! متاسفانه اکثر جودانان فاقد این بلوغ هستن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۲۹ اسفند ۱۳۹۷
با این وضعیت گرونی نمیشه ازدواج کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۸ ۲۹ اسفند ۱۳۹۷
جوان بیکار چطوری ازدواج کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۲۹ اسفند ۱۳۹۷
بله گرونی عامل مهمی است اما اصل مسأله آن است که متأسفانه بعضی از افراد در مسأله ازدواح گرایش به فرهنگ غرب پیدا کرده اند....................... درسته بی کاری وجود داره ولی هنوز برای آدم با سواد نه آدم مدرک دار کار ریخته
United States of America
ناشناس
۲۲:۴۲ ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
مردها ازدواج نمیکنند چون اکثرا کار ندارند یادرامد ندارند.این تورمی و گرونی که تو کشورهست میبینند از ازدواج منصرف میشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
من که هنوز دختر خوبی پیدا نکردم واسه ازدواج....هیچ کدوم اخلاق ندارن
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۸:۴۵ ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
پول نداره