بازیکنان خارجی تیم فوتبال استقلال تهران درباره عید نوروز صحبت های جالبی را مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سه بازیکن خارجی تیم فوتبال استقلال تهران درباره نوروز اظهار نظر های جالبی را بیان کردند.

گونکالوس: نمی دانم عید نوروز ایرانی ها چیست

گفت و گوی نوروزی با بازیکنان خارجی استقلال تهران

اسماعیل گونکالوس مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال تهران که در نیم فصل به جمع آبی پوشان پیوست، توانسته در مدت زمان حضورش در استقلال موفق به گلزنی شود و رابطه خوبی را با دیگر مهاجمان خارجی تیم از جمله گادوین منشا داشته باشد.

اسماعیل گونکالوس درباره آشنایی با ایام نوروز گفت: از عید ایرانی‌ها بی اطلاع هستم و نمی‌دانم ایرانی‌ها چه رسم و رسومی دارند.

او ادامه داد: ما فقط در جشن کریسمس کنار خانواده هستیم و نمی‌دانم عید نوروز ایرانی‌ها چیست.

مهاجم آبی پوشان پایتخت همچنین درباره دربی ۸۹ بین کرد: اهمیت دربی را منشا برایم توضیح داده، اما نمی‌دانم دربی چه خواهد بود امیدوارم در این بازی برنده باشیم.

پاتوسی: با رسم و رسوم ایرانی ها در عید آشنایی ندارم

گفت و گوی نوروزی با بازیکنان خارجی استقلال تهران

آیاندا پاتوسی بازیکن ۲۶ ساله تیم فوتبال استقلال که در ابتدای ورودش به این تیم با حاشیه های زیادی مواجه شد، در نهایت توانست یکی از مهره‌های ثابت شفر و استقلال در رقابت‌های لیگ برتری و آسیایی شود.

پاتوسی در دوران حضورش در استقلال، توانسته آمار خوبی را در پاس گل و به ثمر رساندن گل در کارنامه اش به ثبت برساند و به یکی از ستاره‌های آبی پوشان تبدیل شود.

بازیکن خارجی تیم فوتبال استقلال در پایان فصل قراردادش با استقلالی‌ها به اتمام می‌رسد و در همین راستا شفر از مدیران باشگاه درخواست کرده تا هر چه زودتر قرارداد قرضی پاتوسی را قطعی کنند تا این بازیکن در فصل آتی نیز در استقلال پا به توپ شود.

پاتوسی درباره آشنایی با ایام نوروز ایرانی‌ها گفت: نمی دانم عید ایرانی‌ها چیست و آشنایی با رسم و رسوم ایرانی‌ها را ندارم.

او ادامه داد: عید ما کریسمس است و در این جشن خانواده‌ها دور یکدیگر جمع می‌شویم.

پاتوسی درباره دربی ۸۹ بیان کرد: با دربی هم آشنایی ندارم.

هافبک خارجی آبی پوشان در پایان بیان کرد: علاقه دارم قراردادم را با استقلال تمدید کنم، اما باید دید در آینده چه خواهد شد.

منشا:با عید ایرانی ها آشنا هستم

گفت و گوی نوروزی با بازیکنان خارجی استقلال تهران

گادوین منشا بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال که در نیم فصل از تیم پرسپولیس به جمع آبی پوشان ملحق شد، توانست برای تیم جدیدش در لیگ برتر گلزنی کند تا وینفرد شفر سرمربی استقلال روی این بازیکن حساب ویژه ای باز کند.

منشا درباره عید نوروز ایرانی ها گفت: با عید ایرانی ها آشنا هستم.

او ادامه داد: در تعطیلات نوروز پیش خانواده ام هستم و برای بازی دربی به ایران باز می گردم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال درباره دربی ۸۹ بیان کرد: می دانم بازی دربی بسیار مهم است و هواداران استقلال همچون پرسپولیسی ها این بازی برایشان اهمیت زیادی دارد، هواداران استقلالی هم از نظر شور و شوق دربی بسیار بی نظیر هستند.

منشا افزود: به پاتوسی و ایسما اهمیت دربی را گفتم و آن‌ها با جو این بازی آشنا شده اند.


بیشتر بخوانید:

مهاجم استقلال مصدوم شد

پیراهن‌های احتمالی سرخابی‌ها در دربی ۸۹ + عکس

فتحی: ناگفته‌های زیادی از گرفتن مجوز استقلال در آسیا دارم


انتهای پیام/

گقتگوی نوروزی با منشا، گونکالوس و پاتوسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار