جلوگیری از تصرف اراضی در ایام نوروز

دادستان زرند گفت:همه دستگاه‌های متولی از جمله منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی باید با هوشیاری بیش از پیش مراقبت کنند در ایام تعطیلات نوروز تصرفی صورت نگیرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید مهدی قویدل دادستان زرند در نشست شورای حفاظت از حقوق بین المال شهرستان زرند گفت: مهمترین اهداف این شورا نظارت و پیشگیری از وقوع جرم و تجاوز و تعدی به حقوق بیت المال است .

وی تاکید کرد: همه دستگاه‌های متولی از جمله منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی باید با هوشیاری بیش از پیش مراقبت کنند در ایام تعطیلات نوروز تصرفی صورت نگیرد و با هرگونه تصرف غیر قانونی بر روی اراضی ملی ویا حفر چاه غیر مجاز برخورد کنند و یا نسبت به ممانعت یا رفع تصرف آن اقدام کنند.

دادستان عمومی و انقلاب زرند از رفع تصرف ۷۵۰ هکتار اراضی ملی شهرستان زرند خبر داد وافزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۵۰ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی به ارزش ۲۸۰ میلیارد ریال رفع تصرف شده است.

وی همچنین از پلمب ۳۰ حلقه چاه غیر مجاز در شهرستان زرند خبر داد و گفت: ۱ هکتار از اراضی حریم رودخانه‌ها هم رفع تصرف شده است.

این مقام قضایی گفت: شورای حفظ حقوق بیت المال با تشکیل ۶ جلسه اصلی و ۱۷ کارگروه فرعی و تصویب ۶۰ مصوبه، موارد آسیب و جرائم در سطح این شهرستان را در دستور کار قرار داده است؛ که خوشبختانه شاهد کاهش جرائم بودیم.

دادستان زرند با تاکید بر نظارت بیش از پیش به حقوق بیت المال گفت: در سال ۹۸ نظارت دقیق‌تر و مدیریت عمیق و فراگیرانجام می شود.

انتهای پیام/ی

پلمب ۳۰ حلقه چاه غیر مجاز در شهرستان زرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار