سلطانی‌فر: استقلال و پرسپولیس باید به دور حذفی لیگ قهرمانان برسند

وزیر ورزش و جوانان گفت: در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هر ۲ تیم استقلال و پرسپولیس باید به دور حذفی برسند.

سلطانی‌فر: استقلال و پرسپولیس باید به دور حذفی لیگ قهرمانان برسندبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان گفت: در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هر ۲ تیم استقلال و پرسپولیس باید به دور حذفی برسند و از هر ۲ هیئت مدیره آبی و قرمز می خواهم تمامی تدارکات لازم را برای رسیدن تیم های به دور حذفی بکار گیرند.

او در دیدار اعضای جدید هیئت مدیره پرسپولیس گفت: بعد از قانون منع بکارگیری بازنشستگان تغییرات زیادی در ترکیب اعضای هیئت مدیره ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس داشتیم و زمان را برای انتخاب بهترین‌ها و پیشنهاد آن‌ها به مجمع ۲ باشگاه سر کردیم.

او افزود: بدنبال افرادی بودیم که با توانایی‌ها و ظرفیت‌های مختلف بتوانند به این ۲ باشگاه پر طرفدار کمک کنند. انتظار من از اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس این است که در دوره جدید در موضوعات شفافیت مالی و مالیاتی، شکل گیری ارکان و ساختار یک باشگاه، توسعه منابع درآمدی و توجه بیشتر و بهتر به هواداران و پیشکسوتان با برنامه و منسجم کار کنند بخصوص در بخش حسابرسی که توفیقات بسیار خوبی را در این ۲ سال گذشته داشته ایم.

سلطانی فر درباره خصوصی شدن ۲ باشگاه عنوان کرد: قطعا سال آینده فرایند خصوصی شدن ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس که مصوب مجلس و دولت محترم است توسط سازمان خصوصی سازی انجام می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان در پایان با یادآوری ارزش بالای برند این ۲ باشگاه خاطرنشان کرد: به طور قطع هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس برای افزایش درآمدزایی و جذب منابع مالی جدید باید برنامه داشته باشند و هواداران نگرانی از این بابت نباشد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از استقلال و پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
امیر
۲۳:۱۸ ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
سلام جناب وزیر
آخرین اخبار