جریمه چند شرکت هواپیمایی به دلیل گران فروشی/ هزینه هر ساعت پرواز ۱۱۰ تا ۴۵۰ هزار تومان است

رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: شرکت هواپیمایی ماهان و ایران ایر تور به دلیل گران فروشی از سوی تعزیرات جریمه شده‌اند.

جریمه چند شرکت هواپیمایی به دلیل گران فروشی/ هزینه هر ساعت پرواز ۱۱۰ تا ۴۵۰ هزار تومان استبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نباید قیمت بلیت‌های هوایپماها از سقف تعیین شده بالاتر باشد گفت: هر شرکت سقف قیمتی بلیت‌هایش مشخص است و نباید بیش از قیمت تعیین شده گران‌تر بفروشد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشور در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه اگر شرکتی بالاتر از سقف تعیین شده اقدام به فروش بلیت کند گفت: اگر فردی با مشکل گران فروشی بلیت مواجه شد به سازمان هواپیمایی مراجعه کند و سازمان هواپیمایی بلافاصله شرکت‌های هواپیمایی متخلف را به تعزیرات معرفی  می‌کند.

وی تاکید کرد: تا کنون چند شرکت هواپیمایی جریمه شده و پول مسافران بازگردانده شده است.

عابدزاده با تاکید بر اینکه قیمت بلیت هواپیماها ساعتی ۱۱۰ تا ۴۵۰ هزار تومان به فروش می‌رود، گفت: تعزیرات به صورت آنلاین قیمت بلیت‌های هواپیما را چک می‌کند و در صورت مشاهده تخلف بلافاصله برخورد می‌کند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشور اظهار کرد: قیمت‌ها شناورند و در زمانی که تقاضا و تعداد مسافران کم است قیمت بلیت هواپیماها کاهش می‌یابد.

عابدزاده با اشاره به اینکه در چند روز اخیر شرکت هواپیمایی ماهان و ایران ایر به دلیل گران فروشی جریمه شده‌اند، گفت: سازمان تعزیرات تشخیص داده که این شرکت‌ها گران فروخته‌اند.

وی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر رواج فروش بلیت چارتری به ویژه در مسیر مشهد گفت: در مسیر مشهد هیچ شرکت هواپیمایی حق ندارد چارتری بفروشد و هر شرکتی که چارتی فروخت جریمه می‌شود و فروش بلیت‌های چارتری تنها در مسیرهای تعیین شده قانونی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۴ ۲۹ اسفند ۱۳۹۷
خودروسازها هم باید برای گران فروشی جریمه ی بالاشوند جریمه ها بایدکمرشکن باشد وگرنه تاثیری ندارد
آخرین اخبار