آخرین آمار مصدومان و قربانیان چهارشنبه سوری ۹۷/ سرباز وظیفه اولین مصدوم امسال/مصدومیت ۵۱ نفر تاکنون در چهارشنبه آخر سال تهران

شما می‌توانید رویداد‌های چهارشنبه سوری سال ۹۷ را در این گزارش خبری بخوانید.

آخرین آمار مصدومان و قربانیان چهارشنبه سوری ۹۷/ سرباز وظیفه اولین مصدوم امسالبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید رویداد‌های چهارشنبه سوری امسال را در این گزارش خبری بخوانید.


سردار رحیمی: کاهش ۵۰ درصدی میزان مصدومیت حوادث چهارشنبه پایانی سال در مقایسه با سال گذشته

سردار رحیمی رئیس پلیس تهران بیان کرد: امشب ۲۳ هنجارشکن دستگیر شده اند.

وی گفت: امسال در چهارشنبه سوری ۵۱ نفر مصدوم داشته ایم.


مصدومیت ۲۷ نفر در پایتخت/ دستگیری ۲۰ اخلال گر نظم و امنیت در آخرین شب چهارشنبه سال در پایتخت

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ اظهار کرد: تاکنون ۲۰ نفر از مخلان نظم و امنیت توسط پلیس دستگیر شده‌اند که این افراد تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت پلیس خواهند بود.

وی افزود: تمام قرارگاه‌های پلیس در تهران فعال هستند و مأموران نیروی انتظامی تا پایان مراسم چهارشنبه سوری در آماده باش کامل هستند و با هر اقدامی که باعث ایجاد مزاحمت برای شهروندان و ضربه زدن به نظم و امنیت اجتماعی شود برخورد خواهند کرد.

سردار رحیمی تصریح کرد: طبق اعلام نماینده دستگاه‌های حاضر در مرکز فرماندهی و کنترل پلیس تهران بزرگ ۲۷ نفر تا کنون مصدوم شده‌اند که تمامی آن‌ها وضعیت جسمی مطلوبی دارند.

رئیس پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: وضعیت ترافیکی در پایتخت آرام گزارش شده و تردد بدون مشکل خاصی در جریان است.


یک نفر کشته و ۳۴۳ نفر مصدوم در حوادث چهارشنبه سوری

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره آخرین جزییات آمار حوادث چهارشنبه آخر سال در تهران گفت: تا ساعت ۲۱:۱۵ حدود  ۱۱۰مورد حادثه اعلام شده که تنها یک مورد در محدوده خیابان فلاح به حوادث چهارشنبه آخر سال ارتباط داشت؛ و بقیه مربوط به حوادث معمولی آتش سوزی بود.

آمار مصدومان در کل کشور از ابتدای امروز تا ساعت ۲۱ امشب، یک نفر کشته و ۳۴۳ نفر مصدوم شدند.


۲۲ مصدوم در چهارشنبه آخر سال/ دستگیری ۴ اوباشگر در تهران

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت اظهار کرد: تا ساعت ۲۱ امشب ۲۲ نفر در تهران مصدوم شده‌اند که دو نفر از آنان کودک و نوجوان هستند.

وی با بیان اینکه وضعیت هیچ‌کدام از مجروحان وخیم نیست، گفت: تمام این افراد خدمات درمانی را دریافت کرده‌اند.

سردار رحیمی تصریح کرد: تاکنون چهار نفر به دلیل انجام اقدامات مجرمانه و اوباشگری توسط مأموران پلیس دستگیر شدند که این افراد تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت پلیس خواهند بود.

وی با بیان اینکه هیچ خودرویی تاکنون توقیف نشده است، افزود: تاکنون به دو دستگاه خودرو شهروندان نیز خساراتی وارد شده که یک خودرو تخریب شده و دیگری آتش گرفته است.

سردار رحیمی با بیان اینکه وضعیت در پایتخت مطلوب است، خاطرنشان کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل وضعیت آرامش و امنیت در سطح شهر تهران بسیار بهتر است.


مصدومیت ۷ نفر تاکنون در چهارشنبه آخر سال تهران/ ایجاد چهار قرارگاه نوروزی در پایتخت ساعت:۲۰:۳۰

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ اظهار کرد: در رابطه با چهارشنبه آخر سال با توجه به تجربیات سال‌های گذشته، فعالیت خود را از ابتدای زمستان امسال آغاز کردیم.

وی افزود: بیش از ۹۳ نفر از تهیه کنندگان و فروشندگان موادمحترقه و دارندگان انبار مواد محترقه آسیب زا را دستگیر کردیم.

سردار رحیمی با بیان اینکه بیش از ۲۰ میلیون انواع موادمحترقه ایرانی و خارجی قاچاق در پایتخت توسط پلیس از بین رفت، تصریح کرد: یک انبار با بیش از ۹ تن اکلیل سرنگ پلمپ شد، ۴ قرارگاه فتح، فجر، نصر و رمضان در تمام نقاط تهران مستقر هستند تا نظم پایتخت را برقرار کنند.

وی افزود: تا ساعت ۱۹ امشب در ۶ حادثه کمتر ۷ نفر دچار مصدومیت شدند که ۶ نفر به صورت سرپایی و یک‌نفر نیز بستری شد، یک مورد سوختگی درجه یک و ۵ مورد گزارش سوختگی درجه دو و یک شکستگی در بدن را تا این لحظه داشته‌ایم، دو دستگاه خودرو نیز تخریب و یک سرباز نیروی انتظامی مجروح شده است.

رئیس پلیس پایتخت گفت: پلیس با حضور در تمام نقاط سطح شهر با برهم زنندگان نظم و امنیت برخورد قاطع خواهد کرد و به تمام نیرو‌های پلیس دستور داده شد تا با خانواده‌هایی که در حال انجام شادی هستند برخوردی صورت نگیرد.

وی افزود: ۸۰ نفر از بر هم زنندگان نظم شهر، تحت کنترل پلیس امنیت پایتخت هستند تا مشکلی از طرف این افراد در سطح شهر ایجاد نشود.

سردار رحیمی بیان کرد: کسانی که اوباش‌گری کنند و امنیت را زیر پا بگذارند بلافاصله توسط پلیس دستگیر خواهند شد و تا پایان نوروز ۹۸ مهمان پلیس خواهند بود.

وی افزود: در صورت وقوع تخلفات خودرویی در پایتخت، خودرو متخلفان توقیف خواهد شد و تا پایان تعطیلات به صاحبان آن بازگردانده نخواهد شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: اگر همکاری خانواده‌ها و جوانان و نوجوان و اطلاع رسانی رسانه‌ها را با هم در یک مسیر قرار دهیم، باید گفت که چهارشنبه پایانی سال جاری یک شب آرامی است.

وی افزود: تا کنون یکی از مصدومان یک پسر ۱۴ ساله است که تحت مداوا پزشکان است و مسبب مجروح شدن این کودک نیز توسط پلیس دستگیر شد.

سردار رحیمی گفت: ۳۸۴ محله داریم که به ۲۶۰ بلوک تقسیم کردیم که در هر بلوک ۶ واحد گشتی در خیابان‌ها و محلات تهران در حال گشت زنی هستند.


آتش سوزی ساختمان چهارطبقه در خیابان آزادی

ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ساعت ۱۹:۱۳ یک مورد آتش سوزی در خیابان آزادی، خیابان نجارزادگان اعلام شد. با حضور آتش نشان‌ها در محل مشخص شد در یک ساختمان چهار طبقه در قسمت زیر زمین که ضایعات نگهداری می‌شد آتش سوزی به وقوع پیوسته که هم اکنون دو ایستگاه در محل حادثه حضور دارند و حادثه هیچ تلفاتی نداشت.


داوری: تشکیل هزار تیم عملیاتی در سطح شهر 

داوری مدیرعامل آتش نشانی گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده آتش نشانان تهران در آماده باش کامل هستند و حتی نیرو‌های استراحت ما هم در آماده باشند و هزار تیم عملیاتی را در سطح شهر تشکیل داده‌اند.

سازمان‌هایی مثل پلیس و اورژانس هم با ما همکاری خوبی داشته اند از ساعت ۱۷ تا کنون حدود ۲۰ مورد حریق جزئی داشته ایم امسال آرامش خاصی حاکم بوده است.


بازداشت و توقیف خودرو برهم زنندگان نظم تا پایان تعطیلات/ مصدومیت نوجوان ۱۴ سال در چهارشنبه سوری

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: با حضور گسترده همکارانم از ساعت ۳ ظهر امروز در اقصی نقاط پایتخت، فقط گزارش مصدومیت یک نوجوان ۱۴ ساله را داشتیم.

وی افزود: از مردم به دلیل رعایت نکات ایمنی تشکر می‌کنیم، سال گذشته پلیس پایتخت ۲۰۰ نقطه شهر را تحت پوشش خود قرار داده بود که ۸۰ منطقه آن به صورت ویژه تحت رصد پلیس بود‌.

سردار رحیمی تصریح کرد: با کسانی که بخواهند نظم عمومی شهر را برهم بزنند قطعا بازداشت خواهند شد و از امشب تا پایان تعطیلات نوروز مهمان پلیس خواهند بود و اگر فردی با خودرو خود از قانون تخلفی کند، وسیله نقلیه آن‌ها تا پایان تعطیلات در توقیف پلیس خواهد بود.


آماده باش ۵ هزار و ۴۴۲ امدادگر برای چهارشنبه سوری

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: آماده‌باش نیرو‌های امدادی با حضور پنج هزار و ۴۴۲ امدادگر و نجاتگر هلال احمر و بهره‌گیری از هزار و ۲۶ دستگاه آمبولانس، ۴۷۵ موتورسیکلت امدادی و ۱۲۲ موتور آمبولانس حاضر در طرح ملی امداد و نجات نوروزی سال ۹۸ در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

وی همچنین از همکاری و هماهنگی نیرو‌های امدادرسان این سازمان با نهاد‌هایی همچون اورژانس، آتش نشانی، خدمات ایمنی و پلیس برای مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال خبر داد.


سرباز وظیفه اولین مصدوم چهارشنبه سوری امسال

سرهنگ سعید آقایاری رییس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: اولین مصدوم چهارشنبه سوری امسال که به بیمارستان انتقال یافت یک سرباز وظیفه شناس بود.

وی افزود: دقایقی قبل این سرباز حین انجام وظیفه در محدوده کلانتری ۱۴۹ امام زاده حسن توسط افرادی ناشناس مورد اصابت مواد محترقه خطرناک دست ساز قرار گرفت و از ناحیه پاشنه پای راست به شدت مصدوم شد.

سرهنگ آقایاری گفت:پلیس برای برقراری نظم و امنیت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و در این امر حتی حاضر است جان خود را تقدیم کند.


انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، آتش سوزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ستاره مختاری
۲۳:۴۳ ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
وحشتناک بود
آخرین اخبار