معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: مجوز فعالیت نخستین موسسه مشاوره شغلی و کاریابی تخصصی دریایی در این استان صادر شد.

نخستین موسسه کاریابی تخصصی دریایی سیستان و بلوچستان مجوز گرفتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمد دیوجان معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با توجه به حضور جمع کثیری از صیادان و لزوم آموزش‌های مختص صید و صیادی و همچنین تکمیل بانک اطلاعاتی از کسانی که در این رسته فعالیت دارند این موسسه فعالیت خود را در قالب شخص حقوقی با عنوان شرکت «خدمات دریایی بهاران مکران منطقه آزاد چابهار» آغاز کرد.

وی سامان دهی نیرو‌های کار در فعالیت‌های دریایی، ضابطه‌مند کردن و ایجاد وحدت رویه و برنامه ریزی بهترین فعالیت‌ها را از جمله اهداف موسسه مشاوره شغلی و کاریابی تخصصی دریایی در سیستان و بلوچستان بیان کرد.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: هم اینک ۱۰ دفتر مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی در این استان فعال است.

انتهای پیام/ع

نخستین موسسه کاریابی تخصصی دریایی سیستان و بلوچستان مجوز گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار