ترافیک سنگین در مسیر غرب به شرق اتوبان شهدای صفه

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان مسیر شمال به جنوب اتوبان شهید خرازی و مسیر غرب به شرق اتوبان شهدای صفه درگیر ترافیک سنگین شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی سامانه ترافیکی شهر، امروز در میدان انقلاب به سمت خیابان کمال اسماعیل، میدان دفاع مقدس به سمت اتوبان شهید دستجردی، مسیر شمال به جنوب خیابان کاوه، میدان قدس به سمت خیابان ابن سینا و چهارراه حکیم نظامی به طرف خیابان نظر غربی ترافیک سنگین وجود دارد.

در این روز‌های پایانی سال مسیر شمال به جنوب اتوبان شهید صیاد شیرازی، اتوبان چمران در مسیر رفت و برگشت، مسیر شمال به جنوب اتوبان شهید خرازی و مسیر غرب به شرق اتوبان شهدای صفه درگیر ترافیک سنگین شده است.

با توجه به نزدیک شدن به عید نوروز و ورود حجم بالایی از مسافران به شهر اصفهان پیشنهاد می‌شود شهروندان حدالمقدور از خیابان‌های موازی تردد کنند که از حجم ترافیک در خیابان‌های اصلی کاسته شود؛ در میدان ٢٥ آبان به سمت میدان شهدا شاهد ترافیک سنگین هستیم که از این حجم ترافیک می‌توان با انتخاب مسیر‌های جایگزین مانند خیابان خادمی و یا خیابان پنج رمضان کاست. 

 
انتهای پیام/م 
 

وضعیت ترافیکی بزرگراههای اصفهان

برچسب ها: ترافیک ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.