۱۵۵ آتش نشان زاهدانی ویژه چهارشنبه سوری در آماده باش هستند

معاون سازمان آتش نشانی زاهدان گفت: ۱۰ پایگاه آتش نشانی با ۱۵۵ نیروی عملیاتی ویژه چهارشنبه سوری در آماده باش بسر می‌برند.

۱۵۵ آتش نشان زاهدانی ویژه چهارشنبه سوری در آماده باش هستندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  عبدالرحیم شاهوزهی معاون سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان گفت: سازمان آتش نشانی با استقرار خودرو در برخی از اماکن و پارک‌های مهم زاهدان زمان رسیدن به محل حادثه را با توجه به ترافیک شب چهارشنبه سوری به حداقل می‌رساند.

وی اطلاع رسانی و فرهنگ سازی از طریق جراید و رسانه ها، آماده باش کامل نیرو‌ها در روز‌های پایانی سال و استقرار خودرو‌های آتش نشانی در مراکز تجمع جمعیت و پرخطر زاهدان نظیر پارک ملت، میدان دکتر حسابی و مجتمع تفریحی لادیز را از جمله برنامه‌های اجرا شده سازمان آتش نشانی برای جلوگیری از خطرات احتمالی آیین چهارشنبه سوری ذکر کرد.

معاون سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان خودداری از آتش زدن لاستیک، هیزم، کارتن خالی و ... در واحد‌های مسکونی، معابر، کوچه و خیابان ها، نگهداری نکردن مواد سوختی و محترقه در مقادیر کم یا انبوه در منزل و جلوگیری از قراردادن ظروف تحت فشار از جمله کپسول و حشره کش‌ها بر روی آتش را از جمله راهکار‌ها برای کاهش حوادث احتمالی ذکر کرد.

معاون سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان از شهروندان خواست که در صورت مشاهده خودرو‌های آتش نشانی حین اعزام به ماموریت مسیر را برای تردد این خودرو‌ها باز نگه دارند.

انتهای پیام/ع

۱۵۵ آتش نشان زاهدانی ویژه چهارشنبه سوری در آماده باش هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار