همدان به کرمانشاه پرتردد ترین محور استان

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به افزایش ۵ درصدی تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه گفت: محور مواصلاتی همدان به کرمانشاه بیشترین عبور و مرور خودرو‌ها را دارد.

همدان به کرمانشاه  پرتردد ترین محور استانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سرهنگ محمد حیدری رئیس پلیس راه استان کرمانشاه  اظهار داشت: با وجود حجم تردد بالا در این محور هیچ مشکلی در عبور و مرور وسایل نقلیه وجود نداشته و ترافیک سبک و روان است.

وی از کاهش مجموع تصادفات در محور‌های این استان نسبت به سال قبل خبرداد و گفت: از ابتدای طرح ترافیکی نوروز مجموع تصادفات نسبت به مشابه سال قبل در تعداد مصدومان ۱۲ درصد کاهش داشته است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه روز گذشته یک نفر بر اثر رعایت نکردن موارد ایمنی جان خود را از دست داده است، بیان کرد: تعداد سوانح منجر به فوت نیز نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

حیدری عنوان کرد: حضور فعال همکاران در پاسگاه‌های پلیس راه در قالب تیم‌های محسوس و نامحسوس و همچنین استفاده از ۸۰ دوربین سیار و ۳۰ دستگاه دوربین ثابت جهت مدیریت سرعت در محور‌های مواصلاتی استان سبب کاهش تصادفات در محور‌های مواصلاتی استان شده است.

انتهای  پیام/ز

 

استفاده از ۸۰ دوربین سیار و ۳۰ دستگاه دوربین ثابت جهت مدیریت سرعت

برچسب ها: ترافیک ، نوروز 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.