ورود سامانه بارشی به استان اصفهان

کارشناس پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت:از روز یکشنبه با نفوذ سامانه بارشی برای اکثر نقاط استان بارندگی پیش‌بینی می‌شود که در روزهای دوشنبه و سه شنبه نیز بارندگی‌ها ادامه خواهد داشت.

فاطمه زهرا سیدان  کارشناس  پیش بینی هوای استان اصفهان در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،با اشاره به استقرار جوی ناپایدار طی امروز بر روی استان اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی در اکثر مناطق استان صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد خواهد بود، اما از بعداز ظهر امروز با نفوذ موجی ضعیف به استان، افزایش ابر و ودر نیمه شمالی استان احتمال بارش خفیف پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت یک تا دو درجه افزایش می‌یابد، افزود: بر همین اساس بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان به ترتیب ۱۸ و دو درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

کارشناس  پیش بینی هوای استان اصفهان ادامه داد: طی ۲۴ ساعت آینده شهر خور و بیابانک با دمای ۲۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و چادگان با دمای سه درجه سانتیگراد زیر صفر خنک‌ترین نقاط خواهند بود.

وی گفت: از روز یکشنبه با نفوذ سامانه بارشی برای اکثر نقاط استان بارندگی پیش‌بینی می‌شود که در روز‌های دوشنبه و سه شنبه نیز بارندگی‌ها ادامه خواهد داشت.
 
انتهای پیام/م
 

وضعیت جوی هوای استان اصفهان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.