در آخرین روز سال ۹۷؛

مصرف بنزین رکورد ۱۳۵ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتری را ثبت کرد / افزایش ۳۰.۴ درصدی مصرف سوخت نسبت به پارسال

مصرف ۱۳۵ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر در آخرین روز اسفند ۹۷مصرف بنزین کل کشور در آخرین روز سال ۹۷ رکورد ۱۳۵ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر را ثبت کرد که نسبت به پارسال، ۳۰.۴ درصد افزایش یافت.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  مصرف بنزین کل کشور در آخرین روز سال ۹۷ (چهارشنبه) رکورد ۱۳۵ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر را ثبت کرد که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۶ با ۱۰۴ میلیون و ۹۶۰ هزار لیتر، ۳۰.۴ درصد افزایش یافت.

به نظر می‌رسد سفر‌های برون شهری که به دلیل ناپایداری جوی و مساعد نبودن وضع جاده‌ها در روز‌های گذشته کاهش یافته بود، بار دیگر با افزایش همراه شده باشد و این امر رشد شدید مصرف را به دنبال داشت.

مناطق سی‌وهفت‌گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در آمادگی کامل برای سوخت‌رسانی نوروزی به مسافران در نخستین روز‌های بهار سال ۹۸ بسر می‌برند؛ اعزام ۶ اکیپ جداگانه به ۶ محور مواصلاتی مهم کشور، کشیک‌های نوروزی در ستاد و مناطق، آغاز طرح نظارت نوروزی بر عرضه فرآورده‌های نفتی از روز ۲۹ اسفند، نظارت مستمر بر کیفیت فرآورده‌های توزیعی با آزمایش فرآورده‌ها، تامین نفت‌گاز مورد نیاز اتوبوسرانی و کامیون‌ها و تامین مطلوب سوخت مورد نیاز ۶۰ فرودگاه کشور از جمله اقدام‌هایی است که این شرکت برای تامین به‌موقع سوخت مسافران نوروزی انجام می‌دهد.


بیشتر بخوانید: سوخت‌رسانی به مناطق سیل زده ادامه دارد/ کاهش ۴۰۴ هزار لیتری مصرف بنزین برای نخستین بار در کشور 


انتهای پیام/

نظارت مستمر کیفیت فرآورده های نفتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حق گو
۲۳:۴۰ ۰۱ فروردين ۱۳۹۸
ما که ماشین نداریم مسافرت نمیریم
آخرین اخبار