تدارک ویژه برنامه های نوروز از سوی سازمان میراث فرهنگی خوزستان

سرپرست معاونت گردشگری اداره‎کل میراث فرهنگی خوزستان از تدارک ویژه برنامه برای نوروز 98 بر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلام شجاعی سرپرست معاونت گردشگری اداره‎کل میراث فرهنگی خوزستان ضمن تبریک فرارسیدن نوروز ۱۳۹۸ اظهار کرد: خوشبختانه اداره‎کل میراث فرهنگی استان، به‌عنوان دبیرخانه ستاد خدمات سفر نوروز خوزستان طی ماه‎های گذشته همه مقدمات کار برای پذیرایی و استقبال شایسته از گردشگران نوروزی فراهم شده و با تشکیل ستادهای شهرستانی و صدور ابلاغ‎ها در بازه زمانی مشخص، تا جای ممکن زمینه را برای رضایت و رفاه حال مسافران نوروزی  ایجاد کرد.

وی با اشاره به حضور در جلسات و کمیته‎های استانی طی ماه‎های گذشته افزود: سعی کردیم انتظاراتی را که سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور به‌عنوان دبیرخانه مرکزی ستاد خدمات سفر کشور از استان‎ها دارد را با شرکت در این جلسات برآورده کنیم.

شجاعی در خصوص توزیع اقلام فرهنگی و تبلیغاتی به گردشگران و مسافران ورودی به استان بیان داشت:تصمیات لازم در این مورد صورت گرفته و این بخش از برنامه‎های ما نیز به یاری خدا طی نوروز با قوت انجام خواهد شد. ضمن اینکه برنامه‎ها و رویدادهای شاخص فرهنگی و هنری طی تعطیلات نوروز در سراسر استان برپا خواهد بود و برنامه‎های امسال با محوریت شهرداری‎ها و ستادهای شهرستانی برگزار خواهد شد.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‎کل میراث فرهنگی خوزستان از برپایی سفره‎های هفت‎سین در سطح شهرستان‎ها، نمایشگاه‎های صنایع دستی، نوروزگاه‎ها و برنامه‎های جُنگ و شادی به‌ویژه در ایام ولادت حضرت رسول اکرم به‌عنوان بخشی از برنامه‎های تدارک دیده شده از سوی اداره‎کل میراث فرهنگی و ستاد خدمات سفر نوروز استان برای گردشگران و تزریق نشاط و شادابی در آن‎ها نام برد و افزود: با اقدامات انجام‌شده انتظار داریم امسال تعداد نوروزگاه‎ها و رویدادها نیز در استان از سال گذشته بیشتر و وسعت بیشتری نیز در سطح استان داشته باشند.

انتهای پیام/ ن

برنامه های نوروز در خوزستان

برچسب ها: نوروز ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.