نجار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

تخصیص ۵۰ میلیارد ریال برای امدادرسانی به سیل زدگان استان گلستان

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از تصویب اعتبارات لازم توسط دولت، برای کمک رسانی به سیل زدگان استان گلستان خبر داد.

تخصیص ۵۰ میلیارد ریال برای امدادرسانی به سیل زدگان استان گلستاناسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران و معاون وزیر کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: هیئت دولت برای خدمت رسانی به سیل زدگان استان گلستان، علی الحساب ۵۰ میلیارد ریال اعتبار را به استانداری استان گلستان تحویل داد.

وی افزود: پس از اتمام بازدید هوایی از مناطق سیل زده استان گلستان، این مبلغ به حساب استانداری گلستان واریز شد و پس از تکمیل گزارش تیم‌های ارزیاب در کوتاه‌ترین زمان، کمک‌ها به حادثه دیدگان در هیئت وزیران تصویب خواهد شد.

نجار تصریح کرد: با توجه به هشدار‌های پیشین و اتخاذ تمهیدات، اقدامات مدیران استان گلستان برای مدیریت سیل مطلوب و رضایت بخش بود.

وی افزود: پس از خروج سامانه بارشی از گلستان، تمرکز اقدامات مسئولان استان بر نقاط آسیب دیده بر اثر وقوع سیل و کمک به ساکنان مناطق سیل زده خواهد بود.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور خاطرنشان کرد: اولویت ما تلاش برای جلوگیری از افزایش خسارات مالی و ایمن کردن محیط برای حفظ جان مردم است و از تمام توان خود را جهت مدیریت حادثه و کاهش خسارت استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار