تیم ملی فوتبال امید بدون مصدوم در مقدماتی المپیک

شاگردان زلاتکو کرانچار برای دیدار مقابل تیم ملی ترکمنستان هیچ مصدومی نخواهند داشت.

تیم ملی فوتبال امید بدون مصدوم در مقدماتی المپیکبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال امید ایران در نخسین دیدار مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن، امروز جمعه ۲ فروردین ۱۳۹۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف ترکمنستان می‌رود و در صدد پیروزی مقابل این تیم است تا گام بلندی را برای حضور در مرحله نهایی کسب کند.

هدایت این تیم برعهده زلاتکو کرانچار است و کادرفنی تلاش می‌کنند تا با حضور ستاره‌های لیگ برتری و رضا شکاری که تنها لژیونر تیم محسوب می‌شود به المپیک صعود کنند و طلسم ۴۴ سال نرفتن به این رقابت‌ها را بشکنند.

شاگردان کرانچار که در دی ماه ۱۳۹۷ در تورنمنت قطر به قهرمانی رسیدند، باید در مقدماتی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ ژاپن در روز‌های دوم، چهارم و ششم فروردین با تیم‌های ترکمنستان، یمن و عراق در ورزشگاه آزادی مسابقه دهند و امیدوار هستند تا به مرحله بعد راه یابند. تیم نخست هر گروه به همراه ۴ تیم دوم گروه‌ها راهی مرحله بعد خواهند شد تا در دی ماه ۱۳۹۸ در تایلند با هم رو در رو شوند.

در فهرست ۲۳ نفره تیم امید که دیروز اعلام شد، برخی بازیکنان خط خوردند، اما فوتبالیست‌های باقی مانده آماده هستند تا تقابل با ترکمنستان را آغاز کنند. البته محمد آقاجانپور و حسین ساکی دچار مصدومیت جزیی بودند، اما به بازی با شاگردان دوردیف می‌رسند.


بیشتر بخوانید:

کرانچار: برای صدرنشینی می‌جنگیم

نخستین تمرین تیم فوتبال امید ترکمنستان در تهران

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال امید در سال ٩٧

تیم ملی فوتبال امید ایران - ترکمنستان؛ آغاز ماجراجویی یوز‌های جوان برای طلسم شکنی


انتهای پیام/

تیم ملی فوتبال امید در مقدماتی المپیک ۲۰۲۰

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار