دستگاه‌های خدمات رسان به گردشگران نوروزی زیر ذره بین نظارت مسئولان

فرماندار رشت به همراه اعضای ستاد اجرایی سفر از محل‌های خدمات رسان به گردشگران نوروزی بازدید و نحوه فعالیت آن‌ها را بررسی کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، میرشمس مومنی زاده، فرماندار رشت به همراه جمعی از اعضای ستاد اجرایی سفر از محل‌های خدمات رسانی گردشگران بازدید و علاوه بر کنترل و نظارت بر وضعیت خدمات دستگاه‌های عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر، اماکن اقامتی از جمله هتل و فضا‌های آموزشی را که برای اسکان مسافران نوروزی پیش بینی شده است مورد بررسی و نظارت قرار داد.

وی، همچنین از محل استقرار چادر‌های دستگاه‌های خدمات رسان در ورودی شهر که محل خوش آمدگویی مسافران در ورودی شهر رشت است بازدید کرد، این منطقه برای استقرار چادر‌ها و غرفه‌های میراث فرهنگی، هلال احمر و نیروی انتظامی در نظر گرفته شده و در تعطیلات نوروز به اطلاع رسانی به مسافران و ارائه خدمات و فروش محصولات و صنایع دستی به بازدیدکنندگان از شهر خواهند پرداخت.
فرماندار رشت، از اماکن درمانی و خدمات بیمارستان، هلال احمر و آتش نشانی نیز بازدید کرد.

میرشمس مومنی زاده، ازهمه عواملی که در خدمات رسانی به مسافران نوروزی همکاری می‌کنند تقدیر و تشکر کرد و گفت:نحوه خدمات رسانی در سطح شهرستان به مسافران نوروزی به ویژه اسکان گردشگران بسیار مطلوب است.

مومنی زاده از همشهریان و مسافران خواست در صورت مشاهده هرگونه مشکلات با فرمانداری و ستاد اسکان اطلاع تا اقدامات لازم در این خصوص انجام شود.

 

انتهای پیام/م.ع

بازدید فرماندار و جمعی از اعضای ستاد اجرایی سفر از دستگاه‌های خدمات رسان

برچسب ها: فرمانداری ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.