کمک زلزله‌زدگان کرمانشاه به سیل‌زدگان استان گلستان +فیلم

تصاویری از اقدام پسندیده مردم زلزله‌زده ثلاث‌باباجانی کرمانشاه برای جمع‌آوری کمک به مردم سیل‌زده گلستان در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد.

کمک زلزله‌زدگان کرمانشاه به سیل‌زدگان استان گلستان +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نزدیک به هفت روز است که مردم استان گلستان درگیر سیل هستند. سال نو در این مناطق در حالی آغاز شد که بارش شدید باران، خانه‌ها و زمین‌های کشاورزی مردم در برخی شهرها و روستاهای این استان را تخریب کرد. بارش چیزی نزدیک به ۷۰ درصد میانگین بارندگی یکسال استان گلستان در مدت زمان سه روز، باعث شد تا سیلابی کم سابقه در گلستان به وقوع بپیوندد. 

ویدئویی تامل‌برانگیز از ساکنان روستای ثلاث باباجانی در استان کرمانشاه در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است. مردمان این روستا که تجربه تلخ زلزله در سال  ۹۶ را دارند حالا دست به کار شدند تا در حد توان مایحتاج مردم سیل‌زده استان گلستان را تأمین کنند.

در ادامه ویدئویی از این کمک‌های جمع آوری شده در ثلاث باباجانی را می‌توانید ببینید.

گفتنی است؛ روز گذشته برخی از چهره‌های ورزشی با هشتگ #کمک از مخاطبان خود، مسئولان و مردم برای رسیدگی به وضع  ساکنان درگیر سیل تقاضای کمک کردند.


بیشتر بخوانید: ورزشکاران برای سیل آق‌قلا از مردم کمک خواستند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۲۱:۵۵ ۰۴ فروردين ۱۳۹۸
بیایید در این سال تمام خانواده .وسایل اصافی خودمون را ببخشیم .هم این وسایل جا دار و کلی جای گرفته اند .هم ما راحت میشویم و هم کمکی کرده ایم .
بیایید نسبت به هم وطن ها بی تفاوت نباشیم .
Iran (Islamic Republic of)
سیامک
۱۳:۴۶ ۰۳ فروردين ۱۳۹۸
اگر مردم هوای همدیگر را نداشته باشند بدبخت خواهیم شد
آخرین اخبار