آمادگی مرکز ستاد اسکان فرهنگیان فومن برای پذیرش میهمانان نوروزی

۱۶ واحد آموزشی در فومن برای پذیرش و اسکان گردشگران نوروزی آماده سازی شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فاضل فاضل نیا، سرپرست مدیریت آموزش و پرورش فومن از تجهیز مراکز آموزشی و رفاهی آموزش و پرورش برای اسکان میهمانان نوروزی خبر داد و گفت: ۱۶ واحد آموزشی در قالب ۹۷ کلاس درس در شهرستان آماده میزبانی از مسافران فرهنگی و خدمات‌رسانی به آنان است.

وی، در بازدید از نحوه پذیرش مسافران نوروزی در مرکز ستاد اسکان با اشاره به تجهیز مراکز آموزشی و رفاهی این شهرستان، افزود: ۹۷ کلاس درس در دو گروه الف. و ب، اردوگاه شهید مطهری با ظرفیت ۱۷ اتاق و ۴ سوئیت و خانه معلم ماسوله با تجهیز ۸ سوئیت و ۹ اتاق و سالن غذاخوری برای پذیرش و پذیرایی از مسافران نوروزی آماده شده است.

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش فومن گفت: فعالیت ستاد اسکان نوروزی آموزش وپرورش فومن از ۲۸ اسفند سال گذشته آغاز شده است و مهمانان نوروزی می‌توانند برای پذیرش به مرکز ستاد اسکان به آدرس، دبیرستان توحید واقع در میدان پاسداران مراجعه کنند.

فاضل فاضل نیا افزود: تلاش شده است در تمامی ورودی‌های شهرستان نسبت به راهنمای مسیر به سمت مرکز ستاد اسکان اقداماتی صورت گیرد تا مسافران بتوانند به راحتی و در کوتاه‌ترین مسیر به محل ستاد اسکان برسند.

وی با بیان اینکه شهرستان فومن از مناطق گردشگری همچون شهرک تاریخی ماسوله و قلعه رودخان و مناطق ییلاقی و کوهستانی برخوردار است، تصریح کرد: شهرستان فومن یکی از قطب‌های گردشگری استان گیلان محسوب می‌شود و ستاد اسکان با تمامی امکانات موجود آماده پذیرایی از مسافران نوروزی خواهد بود.

 

انتهای پیام/م.ع

تجهیز ۱۶ واحد آموزشی در فومن برای پذیرش و اسکان گردشگران نوروزی

برچسب ها: آموزش و پرورش ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.