سردار کوثری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جبهه مقاومت نقش موثری در شکست تروریست‌ها در سوریه ایفا کرد/ جوانان محور بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری

جانشین قرارگاه ثارالله گفت: جبهه مقاومت نقش موثری در شکست تروریست‌ها در سوریه ایفا کرد.

جبهه مقاومت نقش موثری در شکست تروریست‌ها در سوریه ایفا کرد/ جوانان محور بیانیه گام دوم مقام معظم رهبریسردار سرتیپ محمداسماعیل کوثری جانشین قرارگاه ثارالله در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بیانات مقام معظم رهبری درمورد گام دوم ملت ایران اظهار کرد: بیانیه گام دوم رهبر معظم درباره ادامه راه انقلاب را می‌توان به سه بخش تقسیم کرد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در بخش اول بیانیه گام دوم، وضعیت زمان طاغوت را تاحدی تشریح کردند، ادامه داد: در بخش دوم این بیانیه ایشان اقدامات جمهوری اسلامی در ۴۰ سال گذشته را بسیار دقیق برای جوانان توضیح کردند و در بخش سوم اینکه در آینده باید چقدر کار‌ها را و چطور پیش ببریم تا به تمدن نوین اسلامی برسیم.

سردار کوثری اضافه کرد: بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری خطاب به جوانان است، چرا که جوانان انرژی بالا و انگیزه زیادی دارند و با الگو قرار دادن ائمه معصومین (ع) می‌توانیم مسیر را با صلابت ادامه دهیم.

وی درباره اهداف سفر بشار اسد به تهران و دیدار با مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: سوریه و ایران ارتباط نزدیک، برادرانه و تنگاتنگی با یکدیگر دارند.

سردار کوثری ادامه داد: سفر نخست وزیر سوریه به ایران و دیدار با رهبر معظم انقلاب برای تشکر از ایشان و مردم ایران برای حمایت از جبهه مقاومت بود و این سفر روابط دو کشور را بیش از پیش مستحکم‌تر می‌کند.

جانشین قرارگاه ثارالله با اشاره نقش مقاومت در شکست تروریست‌های تکفیری افزود: جبهه مقاومت نقش زیادی در شکست و نابودی تروریست‌ها در سوریه ایفا کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار