رسیدگی ویژه به شکایات مسافران نوروزی

شکایات مسافران نوروزی به صورت ویژه رسیدگی می‌شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،علی اصغر بدیعی مقدم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: شکایات احتمالی مسافران نوروزی از خدمات ناوگان عمومی در کمترین زمان رسیدگی می‌شود.
علی اصغر بدیعی مقدم افزود: برای ارائه خدمات بهتر و ارتقای رضایتمندی مسافران، نظارت و کنترل خدمات ارائه شده توسط شرکت‌های حمل و نقل مسافری در دستور کار قرار گرفته است.
وی افزود: نمایندگانی از این اداره کل با حضور در دفاتر نظارت و رسیدگی به شکایات در محل پایانه‌های مسافری عمومی، به انتقاد‌ها و شکایت‌های احتمالی مسافران رسیدگی می‌کنند.
بدیعی مقدم اظهار کرد: نظارت و بازدید از پایانه‌های مسافری نیز پیش از آغاز سفر‌های نوروزی انجام شده و اکنون نیز در حال انجام است.
وی پیگیری ناوگان عمومی در راه مانده و جایگزین نمودن ناوگان، بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی و نماز خانه‌های بین راهی و پذیرایی از مسافران با بسته‌های فرهنگی را از دیگر اقدامات انجام شده برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی عنوان کرد.
انتهای پیام / م

رسیدگی ویژه به شکایات مسافران نوروزی

برچسب ها: نوروز ، اتوبوسرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.