پیوندی خبر داد؛

تخلیه ۱۰ هزار منزل مسکونی از آب و لجن/ انتقال سیل زدگان به سه منطقه اسکان اضطراری

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور از تخلیه آب از ۱۰ هزار منزل مسکونی در مناطق سیل زده خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی‌اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور در مورد آخرین روند امدادرسانی به سیل‌زدگان استان گلستان و مازندران اظهار کرد: سیل در بعضی از شهرهای استان گلستان و مازندران از جمله شهر آققلا به ارتفاع دو متر می‌رسد و جمعیت هلال‌احمر همراه با سایر دستگاه‌های امدادی و خدماتی تلاش زیادی کردند و از 26 اسفند 97 تا امروز 3 فروردین 98، حدود 8 هزار نفر اسکان اضطراری داشتیم، به 56 هزار نفر خدمات امدادی رسانده‌ایم و 10 هزار منزل را تخلیه آب کردیم.

وی گفت: 5 فروند بالگرد امدادی نیز اقلام و تغذیه مورد نیاز را جابه‌جا می‌کنند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور بیان داشت: از مردم شریف ایران درخواست می‌کنم برای امدادرسانی به مناطق سیل‌زده تشریف نیاورند و از شهروندان نیز درخواست می‌کنیم به هشدارهای هلال‌احمر و دیگر دستگاه‌ها توجه داشته باند تا ما بتوانیم هر چه سریع‌تر نسبت به تخلیه آب اقدام کنیم.

پیوندی با اشاره به اینکه سیل خسارت‌های زیادی را به شهرهای استان مازندران و گلستان زده است گفت: امیدواریم بتوانیم به وظایف خود عمل کنیم و شهروندان شهر آققلا با ما همکاری لازم را داشته باشند و از خانه‌های خود خارج شوند و اجازه بدهند نیروهای امنیتی و انتظامی و همین طور نیروهای خدماتی کار خود را انجام بدهند.

وی بیان کرد: سه منطقه اسکان اضطراری نیز همراه با چادر و دیگر اقلام امدادی و تغذیه‌ای تهیه کرده‌ایم و شهروندان می‌توانند در این مناطق اسکان داده شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار