مدیریت هماهنگ شهری اصفهان بی بدیل است

مسئول کمیته قضائی و انتظامی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: مدیریت هماهنگ شهری اصفهان بی بدیل است و شهرهای دیگر در حال الگوبرداری از این کلانشهر هستند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حسن محمدحسینی مسئول کمیته قضائی و انتظامی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان امروز در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان که در محل باغ فدک برگزار شد، اظهارکرد: بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده طی روز‌های اخیر بیشتر مسافران از نظم و امنیت موجود در شهر ابراز رضایت کردند و این موضوع جای بسی خرسندی است.

وی ادامه داد: استفاده از ورزشگاه‌ها برای مواقع بحرانی، برودت هوا و بارندگی پیش‌بینی شده بود، اما شب گذشته تعدادی از ورزشگاه‌ها با توجه به حجم انبوه ورود مسافران مورد استفاده قرار گرفت؛ نیرو‌های انتظامی و دستگاه قضایی همکاری بسیار خوبی با ستاد خدمات سفر شهر اصفهان داشتند و این احساس امنیت مسافران باعث افتخار شهر است.

مسئول کمیته قضائی و انتظامی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه مدیریت هماهنگ شهری اصفهان بی بدیل است و شهر‌های دیگر در حال الگوبرداری از این مدیریت هستند، گفت: در ایام فعالیت ستاد، گشت‌های نظارتی با پوشش نامحسوس به جهت شناسایی و برخورد با متخلفان در سطح پارک‌ها و میادین شهر فعالیت می‌کنند، همچنین راهنمایی و هدایت مسافران به سمت مراکز اسکان و ورزشگاه‌ها در ستاد‌های هدایت و اسکان، ورودی‌ها و سطح شهر اصفهان انجام می‌شود.

محمدحسینی از توزیع نقشه راهنمای مسافران خبر داد و تصریح کرد: نظارت شبانه‌روزی بر نحوه عملکرد و فعالیت اشخاص جلیقه‌پوش و اعلام مصادیق تخلفات مرتبط با اتحادیه صنف دفاتر مشاوران املاک در ایام فعالیت ستاد هماهنگی خدمات سفر صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به گشت‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان و ناژوان و صفه، گفت: به منظور رفع تخلفات مرتبط با وظایف کمیته قضایی و انتظامی در پارک‌ها و فضا‌های شهری از جمله جلوگیری از برپایی چادر در مکان‌های غیر مجاز، دست‌فروشی و تکدی‌گری، جلوگیری از فعالیت کلید به دستان و کنترل افراد جلیقه‌پوش، گشت‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان، ناژوان و صفه در ایام نوروز فعالیت‌های مستمر دارند. 

 
انتهای پیام/م 
 

جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان

برچسب ها: شهرداری ، نوروز98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار