مسئول واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران:

تبیین گام دوم انقلاب از انحراف ما جلوگیری می‌کند

فعال دانشجوئی گفت: این شناخت گام دوم انقلاب به ما کمک می‌کند دچار «انحراف» و «التقاط» نشویم.

تبیین گام دوم انقلاب از انحراف ما جلوگیری می‌کندیک فعال دانشجوئی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نقش جوانان در پیش‌برد بیانیه گام دوم انقلاب گفت: در نسبت یابی بین خود و بیانیه گام دوم لازم است جوانان دانشجو و تشکل‌های دانشجویی رسالت خود را در قبال اسلام و انقلاب اولا بشناسند و ثانیا ایفای نقش کنند؛ که این شناخت خود ملزوماتی دارد.

وی با بیان اینکه جوانان موتور پیشران حرکت کشور هستند، افزود: از دانشگاه سرنوشت یک ملت تعیین شود، لذا اهمیت این شناخت و از ملزومات آن انس با فرمایشات رهبری انقلاب است. یعنی «تحلیل و بررسی و مطالعه فرمایشات و بیانات رهبری» به عنوان مکمل گام دوم برای شناخت صحیح تکالیف و همچنین طی مسیر انقلاب، با ایفای نقش درست و عمل به هنگام.

مسئول واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران، گفت:  یکی از این رسالت‌ها که در گام دوم مهم جلوه می‌کند، «تربیت نیرو‌ها با زیرساخت‌های فکری و اعتقادی عمیق و مستحکم» است. یعنی مبانی اندیشه اسلام و انقلاب را خوب بشناسیم.  این شناخت به اندازه کل زندگی یک جوان مهم است. به ما کمک می‌کند که دچار «انحراف» و «التقاط» نشویم و با یقین در مسیر پر برکت انقلاب و اسلام گام برداریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار