حضور جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گلستان

جانشین فرمانده کل سپاه و رئیس سازمان بسیج مستضعفین از مناطق سیل‌زده استان گلستان در شهرستان آق‌قلا بازدید کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران و سردار غلامحسین غیب‌پرور ظهر امروز از مناطق سیل‌زده این شهرستان بازدید و در جریان آخرین گزارش‌های خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان قرار گرفتند.

در پی دستور مقام معظم رهبری برای امدادرسانی نیرو‌های مسلح به سیل‌زدگان استان‌های گلستان و مازندران، جلسه ویژه فرماندهان عالیرتبه نیرو‌های مسلح صبح امروز در سپاه نینوای استان گلستان برگزار شد.

پس از این جلسه سردار سلامی و سردار غیب‌پرور برای بازدید از شهرستان سیل‌زده آق‌قلا راهی این منطقه شدند و در جریان آخرین اقدامات امدادی و خدماتی نیرو‌های حاضر در این شهرستان قرار گرفتند.

جانشین فرمانده کل سپاه و رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این بازدید در جمع مردم حاضر شدند و به از نزدیک خواسته‌ها و دغدغه‌های سیل‌زدگان را شنیدند.

سردار سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به گلستان سفر کرد و در جلسه ستاد بحران سپاه نیوا حضور پیدا کرد.

وی ادامه داد: تمامی نیروهای سپاه استانی در حوزه امدادرسانی به سیل‌زدگان آتش به اختیار و با یک ساماندهی و برنامه‌ریزی مناسب در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: هفت استان را برای گلستان معین قرار دادیم تا با بلوک بندی لازم اقدامات و خدمت‌رسانی انجام شود.

وی تاکید کرد: نیروی زمینی آمادگی استقرار بیمارستان صحرایی را دارد و بالگردهای ما در منطقه مستقر هستند تا به مردم خدمت کنند.

انتهای پیام/ب

بازدید جانشین فرمانده کل سپاه از مناطق سیل زده استان گلستان

 

برچسب ها: سپاه ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.