سرهنگ تقی افرند اعلام کرد

کودک ۵ ساله قربانی تیراندازی اوباش در اتوبان چمران

معاون پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ درباره تیراندازی مسلحانه میان اوباش سابقه دار تهران بر سر موادمخدر در اتوبان چمران توضیحاتی داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ تقی افرند معاون  پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در خصوص تیراندازی مسلحانه در اتوبان چمران اظهار کرد:  یراندازی مسلحانه میان اوباش سابقه دار تهران بر سر موادمخدر در اتوبان چمران منجر به مجروح شدن طفل 5 ساله و به کما رفتن وی شد. این کودک کماکان در بیمارستان بستری است.

وی در ادامه گفت: موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت و در کوتاه‌ترین زمان، محل اختفا ضاربان در منطقه کردان کرج شناسایی و روز جاری در یک عملیات غافلگیرانه ضارب به همراه ۱۰ نفر از همدستانش دستگیر شد.

سرهنگ افرند در پایان بیان کرد: لازم به توضیح است که در تیراندازی مورخه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ دراتوبان چمران نرسیده به پل نصر سرنشینان خودرو عبوری از جمله کودک ۵ ساله مورد اصابت گلوله قرار گرفته بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۰۴ فروردين ۱۳۹۸
این چه ادبیاتی هست که اسلحه دار غیرمجاز عزیز شده
اینا اوباشن .
تومیگی عزیز !!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۰۴ فروردين ۱۳۹۸
اگر الان این مفسدین اخلال گر را اعدام نکنید ، پروتر میشن باید اعدام شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۰۴ فروردين ۱۳۹۸
قابل توجه مسئولین مرتبت چند وقتیست که درگیری مسلحانه زیاد شده این همه سلاح تودست عزیزان از کجا اومده ، آیا وقتش نیست که فکری برای جمع آوری این سلاحها بکنید. بچه های نیروی انتظامی چه گناهی کردن که به نامردی به شهادت میرسن. مردم عادی چیکار کنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۰۴ فروردين ۱۳۹۸
قاچاقچي مواد مخدر = داعشي
آخرین اخبار