رئیس کل بیمه مرکزی:

بیمه‌ها خسارت سیل زدگان را در کمترین زمان پرداخت کنند/تحویل چک خسارت به ۱۳۵ واحد مسکونیِ سیل زده

سلیمانی گفت: شرکت‌های بیمه در کمترین زمان برای جبران خسارات بیمه‌گذاران مناطق سیل زده، ماموریت‌ خود را به انجام برسانند.

بسیببه گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از بیمه مرکزی، غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی به گستردگی حادثه سیل اخیر در برخی از مناطق شمالی کشور اشاره کرد و گفت: هر ساله بلایای طبیعی در سراسر کشور قربانی می‌گیرد و گاه زیرساخت‌های شهری و روستایی را از بین می‌برد؛ در این میان صنعت بیمه باید با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های خود، آرامش و اطمینان را به مردم برگرداند.
 
وی با ابراز تاسف از خسارات سیل اخیر در مناطق شمالی کشور بویژه در استان گلستان و شرق مازندران، از شرکت‌های بیمه خواست تا با جبران خسارات بیمه‌گذاران در بهبود شرایط مردم و بازگرداندن آرامش در منطقه، تکالیف و ماموریت‌های خود را به انجام برسانند.

 تحویل چک خسارت به ۱۳۵ واحد سیل‌زده استان گلستان

محسن پورکیانی  مدیرعامل بیمه ایران بیان کرد: تا بهمن ماه پارسال، ۲۰ هزار بیمه‌نامه با پوشش سیل در استان گلستان صادر شده است. براساس برنامه‌ریزی انجام شده، پس از ارزیابی و برآورد خسارت سیل، چک خسارت فوری به خسارت دیدگان پرداخت می‌شود .تاکنون چک ۱۳۵ واحد مسکونی سیل زده به آن ها تحویل داده شده است.

همچنین بهرام دارایی، مدیرکل بیمه ایران استان مازندران اعلام کرد: تا پایان وقت روز شنبه سوم فروردین ۹۸، حدود ۶۰ فقره اعلام خسارت سیل و آبگرفتگی انجام شده است.

وی ادامه داد: با اعزام سه تیم از کارشناسان، همه پرونده‌ها کارشناسی شده که اکثر آن‌ها در محل برآورد خسارت شده و امروز (یکشنبه) چک آن‌ها آماده پرداخت است.

دارایی بیان کرد: برای بقیه زیان‌دیدگان احتمالی که فرصت اعلام خسارت نداشته‌اند با نصب بنر در محل حادثه به منظور مراجعه آنان به شعبه محل کشیک نوروزی، اطلاع‌رسانی شده است.
 
 با آغاز فعالیت سامانه سرد و بارشی از هفته گذشته بیش از ۳۰۰ میلی متر باران در گلستان بارید و ارتفاع برف در مناطق کوهستانی استان به ۱.۵ متر رسید. بخش زیادی از مناطق شمالی و غربی گلستان اعم از مزارع کشاورزی، راهها، خانه‌های شهری و روستایی به زیر آب رفته است.
 
انتهای پیام/
 

تا پایان وقت روز شنبه سوم فروردین ۹۸، حدود ۶۰ فقره اعلام خسارت سیل و آبگرفتگی انجام شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار