گزارش/

ماهی گیری سلبریتی ها این بار از سیل گل آلود گلستان

باز هم حادثه‌ای دیگر و باز هم سلبریتی‌هایی که می‌خواهند از سیل گل آلود گلستان ماهی بگیرند.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، فضای مجازیست و گسترش دامنه ارتباطات، آنچنان که کوچکترین اتفاقی در سطح جامعه به سرعت در این فضا دست به دست می‌شود و کوچک و بزرگ را از آن مطلع می‌سازد.

حالا تصور کنید یک بلای طبیعی به بزرگی سیل گلستان در گوشه‌ای از کشور به وقوع بپیوندد، مردم دیگر منتظر نمی مانند که از طریق کانال‌های ارتباطی رسمی همچون خبرگزاری ها و سایت های خبری اخبار را دریافت کنند.

کافیست چند عدد از پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی را در تلفن همراه خود داشته باشند تا اخبار موثق و البته غیرموثق را از آن‌ها پیگیری کنند.

در چنین فضایی که تصاویر و عکس‌ها از محل حادثه به سرعت مخابره می‌شود، فرصت برای سودجویانی که به نام کمک به افراد آسیب دیده، از احساس نوع دوستی مردم استفاده می کنند، کاملا مهیا است؛ و البته در این میان هر چه چهره در خواست کننده کمک برای جمع آوری هدایای نقدی و غیرنقدی مردم معروف‌تر باشد، میزان کمک‌ها هم به تناسب بیشتر می‌شود.

صحبت از سلبریتی‌هایی است که با تکیه بر محبوبیت خود میان مردم، خود را متخصص در هر زمینه‌ای می‌دانند. یکی از همین زمینه‌ها در خواست کمک برای مردمی است که در جریان حوادث طبیعی دچار مشکل شده اند.

سلبریتی‌هایی که با توجه به نفوذشان در میان مردم می‌توانند از فضای مجازی بهره گیرند و به یکپارچه کردن و یک سو شدن کمک‌های مردم جهت دهند، با اعلام شماره حساب شخصی خود، گاهی نه تنها دردی از مردم نیازمند به کمک دوا نمی‌کنند بلکه شاید کوچکترین منفعت این نوع جمع آوری کمک برایشان مطرح شدن این افراد به عنوان یک حامی برای آسیب دیدگان بلایای طبیعی باشد؛ و البته نحوه هزینه کرد مبالغ جمع شده مسئله‌ای است که مراجع ذیربط قضایی باید پیگیر آن باشد.

زلزله کرمانشاه و اعلام حساب شخصی از سوی سلبریتی‌ها نمونه‌ای از این موضوع است. در حالی که شماره حساب هلال احمر به عنوان تنها مرجع رسمی دریافت کمک‌های مردمی معرفی شده بود، تعدادی از بازیگران و فوتبالیست‌ها اقدام به جمع آوری کمک های مردمی کردند.

میلیارد‌ها تومان از همین طریق برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاهی جمع آورد شد، مبالغی که تاکنون سرنوشتان نامعلوم است و فقط هر از چند گاهی علی دایی یکی از همین سلبریتی‌ها که مبلغ ۱۱ میلیارد تومان به حسابش واریزشده بود، فیلم‌هایی در صفحه شخصی اینستاگرامش در خصوص فعالیت هایش با مبالغ جمع آوری شده، منتشر می کند.

حالا بیش از یک سال و نیم از روز‌های تلخ کرمانشاه و مهربانی و عطوفت و کمک ایرانیان به هموطنان زلزله زده ساکن غرب کشور می گذرد و این روزها، تلخی یک بلای طبیعی دیگر به نام سیل کام نوروز را برای مردم کشورمان تلخ کرده است.

کافیست سری به خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری و فضای مجازی بزنید تا از میزان خسارات وراده در اثر سیل به استان گلستان مطلع شوید، اما در میان تصاویر متاثرکننده گلستان در شبکه های اجتماعی، تصاویر و شماره حساب‌های سلبریتی ها برای جمع آوری کمک هم خودنمایی می کند.

با وجود اینکه باز هم شماره حساب هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی (ره) برای دریافت کمک‌های مردمی معرفی شده است تا با کارشناسی‌های لازم و برآرود‌های انجام شده، کمک‌های مردم به دست سیل زدگان برسد، اما سلبریتی ها همچنان با اعلام شماره حسابهای شخصی خود سعی در جمع آوری کمک به صورت انفرادی دارند.

اما این بار قوه قضاییه برای جلوگیری از بروز مشکلاتی مانند زلزله کرمانشاه یک اقدام پیشگیرانه انجام داده است. جواد جاویدنیا معاون دادستان کل کشور در همین باره اعلام کرده است: هر گونه جمع آوری کمک‌های مردمی توسط اشخاص و سازمان‌های معروف و شناخته شده جز از طریق جمعیت هلال احمر و کمیته امداد ممنوع است.

معاون دادستان کل کشور به اشخاص و چهره‌های شناخته شده هشدار داد که در صورت اقدام، حساب‌ها مسدود و مبالغ جمع آوری شده توقیف و به سازمان‌های یادشده تحویل داده خواهد شد، لذا از هر گونه اقدام در این زمینه خودداری شود.

وی خاطرنشان کرد: اشخاصی که قصد چنین اقداماتی را دارند، با مراجعه به سازمان‌های یادشده مجوز اقدام دریافت کنند و شماره حساب‌های خاصی مختص این امر با نظارت سازمان‌های مسئول و طبق شرایطی که این سازمان‌ها اعلام می‌دارند افتتاح و در درگاه اینترنتی رسمی این سازمان‌ها اعلام تا مردم پس از اطمینان از تایید و نظارت سازمان‌های مسئول وجوه خود را به حساب‌های مورد تایید واریز کنند.

جاویدنیا تاکید کرد: تا زمان عدم صدور مجوز خاص و اعلام رسمی آن، هر گونه فعالیت در این زمینه از باب پیشگیری از وقوع جرم ممنوع و با آن برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.

اما با این وجود شب گذشته مهدی طارمی یکی از همین سلبریتی ها در استوری اینستاگرام خود شماره حساب مسعود شجاعی، کاپیتان تیم ملی را برای جمع آوری کمک های مردمی اعلام کرده است.

نیت یکی است و کمک به هموطنان سیل زده گلستان خواست قلبی همه مردم کشور است، حال با توجه به تاکیدات انجام شده مبنی بر ارسال کمک از طریق هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهتر نیست سلبریتی‌هایی که داعیه کمک و حمایت از آسیب دیدگان را دارند، آستین همت بالا زنند و در جهت هم  سو کردن کمک ها به یک حساب مشترک گام بردارند؟

انتهای پیام/

برچسب ها: حقوقی قضایی ، سیل زده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
کسی که قوانین را رعایت نکنه یا قبول نداشته باشه به هیچ وجه مورد اعتماد نیست !
Canada
ناشناس
۲۱:۰۹ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
به پهلوان ها میشه تا حدودی اعتماد کرد .نه به هنرپیشه مرد و زن و زیباکلام .اصلا اعتماد نکنید .هر چه هم سعی کنند خود را فرشته جا بزنند
Canada
ناشناس
۲۰:۵۷ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
این سلیبرتی ها هوس مسافرت خارج از کشور کرده اند . .با این پولها میخواهند تفریح بروند .
Canada
ناشناس
۲۰:۵۲ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
به سلیبرتی پول و یا هر نوع کمک نکنید .فقط از طریق مساجد و سازمانهای دولتی کمک کنید
اینها فقط بفکر منافع شخصی خودشون و میخواهند از اب گل الود ماهی بگیرند .اصلا به هیچکدامشان اعتماد نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
من با شنیدن این خبر سیل زده واقعا اشکم دراومد دردناکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
واقعا که
-
ناشناس
۱۹:۲۸ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
آمار و گزارش خودتان را به صورت شفاف ارایه دهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
من از بازیگرا دلخوشی ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
لطفاً اسم دایی رو نیار.کاش ی نفر فقط ی نفر دیگه مثل علی دایی تو کشور داشتیم
United States of America
ناشناس
۱۶:۰۲ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
چطور دلشون میاد تو این شرایط به مردم رحم نمیکنن؟
Iran (Islamic Republic of)
مصمم
۱۵:۵۳ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
کسی که به مقررات مملکت توجهی ندارد و با بی توجهی خود یک نوع دهن کجی هم می کند دغدغة مردم را دارد ؟ و دنبال خدمت به مردم است ؟ بهترین خدمت در چنین شرایطی تشویق مردم به کمک به آسیب دیدگان از طریق مراجع قانونی است نه دکان باز کردن در مقابل نظام ، اینها به نظر من با این کارشون نشان می دهند که نه تنها هیچ دغدغة مردم را ندارند بلکه خیانت به مردم می کنند و یک ریال از این پولها اگر به مستحقین واقعی نرسد دودمانشان را به باد می دهد چون اینها در این شرایط سخت اقتصادی و بلایای آسمانی که مشکلات مردم را چندین برابر کرده به فکر سوئ استفاده از شرایط هستند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۵۱ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
چرا این سلبریتی ها به حساب همدیگر پول واریز نمی کنند یک نفر بشه نماینده و یک نفر حسابرس هم بزارند. یه وقتی کلاه سر سرشون.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۳۶ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
شماره حساب هلال احمر دیشب زیر نویس شد درصورتیکه سیل پنج روز پیش اتفاق افتاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
برای سلبریتی هایی مثل مهناز افشار و مهراب قاسمخانی و ژوله و فاطمه معتمد آریا و ترانه علیدوستی و لیلا حاتمی و غیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
ایرانسل پیام داده برای کمک به سل زدگان کد فلان رو وارد کن. لطفا پیگیری کنین. از هر طریقی کاسبی می کنند . مردم گول این ها رو نخورین پول هاتونو به حساب این سلبریتی ها و ایرانسل و ..‌. نریزین.
United States of America
ناشناس
۱۴:۴۵ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
از دايي مورد اعتماد تر سراغ نداريم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
هیچ آدم مورد اعتمادی کاخ نشین نیست وزندگی لاکچری ندارد هرکسی را بازندگی لاکچری ودارای فاصله ی زیاد از متوسط مردم دیدی شک کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
انصافآ علی دایی امتحانشو تو زلزله سرپل ذهاب به خوبی پس داد.
Iran (Islamic Republic of)
بروسلی
۱۴:۲۹ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
با سلام
اتفاقا یکبار قوه قضائیه روش درست پیشگیری رو انجام داد و امیدواریم مردم نیز در این زمینه دقت کنند و با هوشیاری این افراد سواستفاده گر را مغموم سازند.
نکته اینجاست اگر این افراد که برچسب سلبریتی را یدک می کشند چگونه است در مواقع حمایت از درج نام سازمان های رسمی و پرسابقه و سالم کشور خودداری می کنند و هیچگاه مسئولیت عملکرد خودشان را در هیچ حرکتی که مسببش هستند گردن نمی گیرند.
مگر نه اینکه سازمان های دولتی یا نیمه دولتی یا مثلا خصوصی در این زمینه تجربه و تبحر بسیار دارند چرا از درج شماره حساب آنها برای جذب حداکثر کمک استفاده نشده است.
چگونه است این افراد برای بازی های سیاسی چنان رنگ و بوی قانون می گیرند ولی در مواقع نفعی و تبلیغاتی و بعضا متسفانه کلاهبرداری از شیوه های نیمه قانونی برای دور زدن احساسات و قوانین استفاده می کنند؟؟
اینها نشان می دهد فرهنگ این افراد و حامیانشان بسیار ضعیف و خودبرتر بینانه منعفت نگرانه و کاسبکارانه است . یعنی تخریب هویت ایرانی به نفع منافع اشخاصی که ملتها باعث هویت برای آنها می شوند و اگر کسی به آنها توجه نکند قطعا حتی تکه نانی هم به آنها داده نخواهد شد.
هموطن عزیز همه ما وظیفه داریم که با هدایت درست و شیوه های قانونی از همدیگر حمایت کنیم
ملاک که قانون باشد سازمان هایی مانند هلال احمر با تجربه بالا و امانت داری درستش و کمیته امداد با سالها تجربه و عملکرد قابل بررسی و نمایانش می توانند با تجربه های گرانبهای خودشان سرعت و عملکرد بهتری داشته باشند. اگر به نحوه مصرف منابع خودتان شک دارید با درخواست شفاف سازی می توانید به راستی آزمایی و صحت کارکرد آنها اطمینان بیاورید.
قطعا سالها حضور در ایام عید و سایر فصول سخت و سرد نیروهای هلال احمر نشانگر اهمیت این سازمان ملی و جهانی ایرانی است .
و حتی عملکرد سازمان کمیته امداد نیز با پوشش قرار دادن بسیاری در کشور در تمام طول سال نیز قابل مشاهده است .
سربازان ایران در سپاه ارتش بسیج نیروهای انتظامی و نظامی هم همیشه پای کار حوادث و کمک رسانی بوده اند.
پس برای اینکه حس خوب همیاری مان لکه دار نشود و افرادی که سعی می کنند با سیاه نمایی برای خودشان کیسه بدوزند و از احساسات شما به شیوه های مدرن دزدی کنند یادمان بماند حتی مرحوم تختی نیز در حوادث زلزله کمک ها را جمع آوری و در اختیار سازمان ها متربط قرار داد تا به شیوه درستی مدیریت و قابل پیگیری باشد.
پس بهتر است هنرمندان افراد مشهور و همه با درج شماره حساب های سازمان های مشخصی چون کمیته امداد و هلال احمر هدایت صحیحی از وضعیت موجود داشته باشیم و افکار بین المللی را برای این حس خوب همکاری و اعتماد ترغیب کنیم.
ما می توانیم الگوی خوبی برای دنیا باشیم اگر ملاک ما قانون درست و برای منافع همه و کشور و کلیه انسان ها باشد.
یا علی مدد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
کاملاً درست است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
وقتی دولت کاری نمیکنه مجبورن اقای دایی وامثالشون دست به کاربشن
United States of America
ناشناس
۱۵:۴۲ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
اييييييييييييييييييييييييييييول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
اولاً دولت کار می کند و ثانیاً هر چقدر هم ضعیف کار کند بهتر از افراد غیر مسئول کار می کند و ثالثاً حداقل حسابرسی در کارشان وجود دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
دولت کار می کنه؟ طی سال های اخیر، دولت برای حوادث طبیعی مدیریت بحران نکرده، هر سال همین داستانه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۰۶ فروردين ۱۳۹۸
اولا و ثانیا و ثالثا نداریم دولت تو این چند سال هیچ کاری برا مردم نکرده و اگه یه کار کوچیک رو انجام داده وطیفش بوده . باید انجام بده چون به گردن مردم حق داره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۰۶ فروردين ۱۳۹۸
تنها کاری که دولت خوب انجام داده شکستن کمر مردم بوده
Iran (Islamic Republic of)
بهار
۱۴:۲۱ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
من جز کسانی بودم که برای زلزله کرمانشاه به حساب زیبا کلام و دایی پول واریز کردم کخ مثلا زودتر به دست زلزله زده ها برسه. چون دید خوبی نسبت به هلال احمر اونموقع نداشتم. ولی زیباکلام کاری کرد که از کرده خودم پشیمون شدم. و الان هم نه فقط من بلکه خیلی از اطرافیانم نظرشون اینه که فقط هلال احمر میتونه دلسوزانه کمک کنه. نه این اشخاص که فقط به وقتش با احساسات مردم بازی کردن. و از قوه قضاییه هم تشکر میکنم که اینچنین قاطعانه برخورد میکنه. البته برای اعتماد کردن به هلال احمر این کار زیباکلام و.... لازم بود که الان همه اعتماد کردن به نیروهای بسیج و هلال احمر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
خوشحالم که متوجه اشتباه خود شدید امید واریم ملت سخاوتمند و نوع دوست کشورمان به جو سازیها علیه مراجع و مراکز قانونی توجه نکنند و افراد شیاد را در رسیدن به اهداف شیطانی و سوئ استفاده از شرایط ناکام بگذارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
آخر عقل هم چیز خوبیه، نباید پول بی زبان را به حساب کسانی ریخت که نه حساب و کتاب ورودی و خروجی دارند و نه ناظر و بازرسی که نظارت داشته باشند، وقتی هم به آنان می گویند پول مردم را چکار کردید به دماغشان بر می خورد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
زنده باشی افراد شیاد در هر مسیری کمین کرده اند تا از غفلت و نا آگاهی و احساسات مردم سوء استفاده کنند امید واریم مردم ما با هوشیاری مانع رسیدن آنها به مقاصد شومشان شوند
Iran (Islamic Republic of)
علی۳۱۳
۱۳:۴۲ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
سلبریتی های ایرانی اکثرا گداهای به روز شده هستند البته نه همه قصد توهین ندارم اما واقعا همینطوره کافی یه اتفاق طبیعی پیش بیاد دایه مهربانتر از مادر میشن و حسابهاشون رو پر میکنند با عنوان جمع آوری کمکهای مردمی بدبخت به کسی که به اینها بها میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
مردم خودشون مشکل دارن اینل هم سو استفاده میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
غرق این دنیا شدند .باور نکنید هر کی اعتماد داره پولشو بریزه به حسابشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
مردم حتی یک ریال به حساب این اشخاص نباید واریز کنند اینها کار برای مر دم نمیکنند فقط جنبه خود نمایی دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
مردم چرا پول میدن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
اخه اینها عالم ربانی هستند که مردم بهشان اعتقاد وایمان دارند واقعآ چه مردم خوبی داریم به قران مراجعه کنید والگوبگیرید
Iran (Islamic Republic of)
گلی
۱۲:۲۵ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
حداقل نفعی به حال سلبریتی ها داره (( سود بانکی رو به جیب میزنند )) برای همین دیر خرج میکنن وبعضی مثل دروغگو زشت کلام همه رو به جیب میزنه به بهانه دهکده فلان چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
فقط اعدامشان کنید
Iran (Islamic Republic of)
اسی
۱۱:۵۲ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
چقدر پر رو .ملت هم ساده کی ما مردم میخاهیم بفهمیم همیشه خودمون به حق خودمون جفا میکنیم تو همه چیز بابا شماره حسابهای که صدا وسیما میده بریزن پول تو اون حسابها دوباره بدین این ادما بخورن برن اروپا پز بدن
France
ناشناس
۱۱:۳۹ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
تلویزیون و صدا و سیما مقصر اول است که اینها را سلبریتی و معروف کرد.
Iran (Islamic Republic of)
رزا
۱۹:۴۳ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
بعد از شهرت و ثروت به مردم و اعتقاداتشون خندیدند
Iran (Islamic Republic of)
ت
۱۱:۳۴ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
این ها فقط خوبه ی سگ بدی دستشون برن توی خیابان بگردند یا در تلوزیون وقت مردم را بیهوده تلف کنند
France
Ahmad
۱۱:۳۰ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
اگر سلیبریتی ها شرکت نکنند میشوند بد جامعه اگه شرکت کنند میشن ماهیگیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
قوه قضاییه پیگیری کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
چرا قوه‌قضاییه پیگیری این پول ها نیست
United States of America
ناشناس
۱۱:۱۷ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
کلمه ولقب سلبریتی بیشتربه قیافه کسی مثل هدیه تهرانی میخوره تایه شخص غیرتمندوباروحیه پهلوانی مثل علی دایی! بهتره علی دایی راازلقب وعنوان سلبریتی مستثناکنیم که تمام کارها خرج کردش،حساب و کتاب داشت برعکس یه سریا که کلاهبرداری کردن! البته علی دایی آنقدرغیرتمنده که شماره حساب رابرای سازماندهی بهترهماهنگ باهلال احمراعلام خواهدکردچون قصدش کمک هست نه تیغ زدن هموطنانش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
وایسا
Iran (Islamic Republic of)
رزا
۱۹:۴۶ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
حالا قبول که علی دایی شماره حساب داد مردم براش پول واریز کردند و اون هم برای زلزله زده ها خرج کرد ، اما روحیه پهلوانی؟؟؟؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
متاسفانه آقای دایی به هیچ وجه روحیه جوانمردی و پهلوانی ندارد مخصوصا در داخل زمین با پرخاشگری های زشت و توهینهاش بزور میخواد تیمش برنده بشه
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۱:۱۱ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
پول خودمونه دوس نداریم بدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
بازهم سلیبریتی هاااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
یعنی به مردم بدبخت هم رحم نمیکنن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
اقای علی دایی انسان شریفی هست وبیشتر از اون مبلغ را هم خرج زلزلزله زده ها می کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
همان پول بیشتر خودش را هزینه کند و شماره حساب اعلام نکند که معلوم نباشد با پول مردم چکار می کند
United States of America
ناشناس
۱۵:۴۳ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
حتما همينطوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
دادستان کل کشور اگر صلاح می فرمایند اعلام جرم بفرمایند
Iran (Islamic Republic of)
علی ح
۱۰:۲۷ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
ای که دستت میرسد کاری بکن
Iran (Islamic Republic of)
محمد-
۱۰:۲۷ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
با پول مردم که حاتم طایی شدن خیلی آسان بود. خود نمایی برای کسب محبوبیت آن هم با پول مردم فرصت طلبی و سوء استفاده از موقعیت است. اگر سلبریتی ها ادعای کمک دارند دست در جیب خود کنند.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۰:۰۷ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
افرین ب سلبریتیها ما ب اونها اعتماد داریم دوس داریم پولمان دست اونها باشه ، یکیش علی دایی من خودم سرپل ذهابم میدونم کارهای خوب زیاد کرد دستش درد نکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
اگه واقعا کار کرده میشه از سر پل زهابی ها پرسید علی دایی پول جمع آوری شده رو خرج اون ها کرد یا خودش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
نباید به هر کسی اعتماد کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
خب شما ک اعتماد داری پولتو‌بده عزیزم
بر بقیه جمع نبند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
البته این نظر محمد دایی بود
Iran (Islamic Republic of)
ده هشتادی
۱۲:۱۱ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
بحث علی دایی از بقیه جداست ولی من یکی اعتماد ندارم # آنتی سلبریتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
معلوم نیست پولتو از کجا آوردی که اینجوری خرج میکنی
آخرین اخبار