دستور آیت‌الله رئیسی برای بسیج تمام امکانات آستان قدس در خدمت رسانی به مناطق سیل زده

محسن منصوری گفت: تولیت آستان قدس رضوی دستور داد تمام امکانات آستان قدس برای ارائه خدمات بیشتر در کنار نهاد‌های مسئول بسیج شوند.

به گزارش  حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن منصوری مدیرعامل بنیاد کرامت رضویگفت: با توجه به وقوع سیل در برخی شهر‌ها و روستا‌های استان‌های شمال شرق کشور و خسارت به هموطنان عزیز، تولیت آستان قدس رضوی دستور داد تمام امکانات آستان قدس برای ارائه خدمات بیشتر در کنار نهاد‌های مسئول بسیج شوند.

وی افزود: بنیادکرامت رضوی و دفتر نمایندگی آستان قدس در استان‌های گلستان و مازندران از ساعات اولیه وقوع سیل در کنار مردم مناطق سیل زده به ویژه مناطق کم برخوردار حضور داشته و در کنار دستگاه‌های مسئول و امدادرسان خدمات مورد نیاز به ویژه تهیه غذای گرم، آب آشامیدنی، کمک رسانی نسبت به کاهش خسارات وارده و ... ارائه می‌کنند.

منصوری با بیان اینکه ظرفیت خادمیاران رضوی برای ارائه خدمت رسانی بیشتر بکارگیری شده است؛ یادآور شد: آنچه اکنون مورد توجه است، تلاش برای حفظ آرامش مردم و رفع آبگرفتگی منازل است و پس از آن باید برای بازسازی منازل تخریبی بویژه در روستا‌ها اقدام کرد.

انتهای پیام/

آمادگی آستان قدس برای کمک به مردم مناطق سیل زده استان گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
m
۱۰:۱۷ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
احسنت سید بززرگوار
آخرین اخبار