آتش سوزی بازار اسلامی کرمانشاه مهار شد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی کرمانشاه از اطفا حریق بازار اسلامی کرمانشاه با عملکرد به موقع آتش نشانان خبر داد.

آتش سوزی بازار اسلامی کرمانشاه مهار شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، غلامرضا رضایی مدیرعامل سازمان آتش نشانی کرمانشاه از وقوع یک حریق در بازار اسلامی کرمانشاه و راسته لوازم و مواد آرایشی و بهداشتی طی امروز یکشنبه ۴ فروردین خبر داد و گفت: این آتش سوزی در ساعت ۹ و ۲۱ دقیقه صبح امروز رخ داد و طی آن کی از مغازه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی این بازار دچار حریق شد.

وی افزود: پس از اعلام این حادثه به مرکز فوریت‌های حوادث ۱۲۵ سازمان آتش نشانی نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه بلافاصله دو تیم اطفایی به محل اعزام شده و ظرف ۳ دقیقه در محل مذکور حاضر شدند.

 

مدیرعامل آتش نشانی کرمانشاه گفت: با توجه به قدمت ساخت و نوع مصالح بکار رفته در این بازار، همچنین نوع کسب و کار کسبه و اهالی در این محل، با حضور به موقع و سرعت عمل آتش نشانان از گسترش حریق به سایر نقاط بازار جلوگیری به عمل آمد.

رضایی زمان پایان عملیات را ساعت ۱۰ و ۲۲ دقیقه اعلام کرد و افزود: پس از اطفا حریق جداسازی و ایمن سازی محل وقوع حادثه این مکان تحویل مالک شد.

مدیرعامل آتش نشانی کرمانشاه در خصوص تعدادد نیروهای بکارگیری شده در این عملیات گفت: در این حادثه ۱۰ نفر از پرسنل به مراه ۲ دستگاه خودرو اطفایی و یک دستگاه امداد و نجات به کار گیری شد.

انتهای  پیام/ز


حریق در بازار اسلامی کرمانشاه

برچسب ها: اتش نشانی ، بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.