برگزاری نخستین جشنواره عکس

شهردار خرمشهر از برگزاری نخستین جشنواره عکس باهدف نهادینه کردن فرهنگ زیباسازی فضای شهری بانام «نگاه زیبا» در این شهر خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،داوود دارابی شهردار خرمشهر گفت: شهرداری خرمشهر باهدف جلب مشارکت شهروندان در زیباسازی شهر و نهادینه کردن فرهنگ زیباسازی شهری، در نظر دارد نخستین جشنواره عکس نگاه زیبا را در خرمشهر برگزار کند که در قالب این جشنواره شهروندان به‌عنوان همیار شهرداری ورود کرده و علاوه بر کمک به زیباسازی محله و شهر شانس خود را برای دریافت جوایز این جشنواره امتحان کنند.

وی محورهای جشنواره نگاه زیبا را اعلام کرد و افزود: هر مورد که در زیباسازی منازل، کوچه و خیابان تأثیر دارد ازجمله زیباسازی نمای منازل، رنگ‌آمیزی مناسب درودیوار منازل، پاکیزگی و برچیدن پوسترها و برچسب‌های تبلیغاتی بر روی دیوار منازل، پوشش مناسب تأسیسات ساختمانی در نمای بیرون از ساختمان، نورپردازی زیبای ساختمان، کاشت نهال درب منازل و هرس و فرم دهی درختان محور جشنواره است.

شهردار خرمشهرگفت: بنابراین علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند با انجام هرکدام از این موارد زیباسازی فضای شهری، از قبل و بعد از اقدامات انجام‌شده در هریک از محورهای اعلام‌شده عکس‌برداری کرده و تصاویر خود را به شماره ۰۹۰۵۱۴۰۵۱۶۳ روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری خرمشهر ارسال کنند.

دارابی آخرین‌مهلت ارسال تصاویر را ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ اعلام کرد و افزود: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس وب سایت شهرداری خرمشهر به نشانی khorramshahr.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۵۳۵۲۷۰۹۷ روابط عمومی شهرداری خرمشهر در ساعات اداری تماس برقرار کنند.

انتهای پیام/ د

نخستین جشنواره عکس بانام «نگاه زیبا»

برچسب ها: جشنواره ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.