شفر: تیم ملی امید ایران توانایی شکست دادن عراق را دارد

سرمربی تیم استقلال تهران گفت: امروز فقط برای تماشای دیدار تیم ملی فوتبال امید ایران به استادیوم آمدم، این تیم توانایی شکست دادن عراق را دارد.

شفر: تیم ملی امید ایران توانایی شکست دادن عراق را داردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران که در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی میان تیم ملی فوتبال امید کشورمان با یمن حضور داشت، پس از پایان این دیدار اظهار کرد: خیلی طبیعی است که سرمربی‌ها به تماشای بازی‌های ملی بیایند و من از حضور در استادیوم خوشحالم، بعد از گلی که زدیم خیلی بهتر ظاهر شدیم و از نتیجه خیلی راضی هستم. تیم امید ایران توانایی بردن تیم عراق را دارد.

وی در مورد صعود تیم ملی امید ایران به المپیک بیان کرد: رفته رفته بازی‌ها بهتر می‌شود. اما ما به تماشاگران بیشتری برای تشویق بازیکنان در استادیوم نیاز داریم. لطفا مردم، درب‌های خانه‌ها را باز کنند و برای تشویق تیم ملی امید به استادیوم بیایند.

شفر در مورد دربی حساس پایتخت میان استقلال و پرسپولیس گفت: امروز فقط برای تیم ملی فوتبال امید ایران این‌جا هستم و نه برای صحبت درمورد دربی!


بیشتر بخوانید:

تمرینات اختصاصی پدیده استقلال در آستانه دربی

صیادمنش: بزرگ‌تر‌های استقلال به من انگیزه دادند

شفر: مجیدی در آینده می تواند سرمربی استقلال شود / او الگوی خوبی برای جوانان است


انتهای پیام/

اظهارات وینفرد شفر پس از پایان دیدار تیم های امید ایران و یمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار