ارسال اولین محموله‌های کمک به سیل زدگان گلستان از سوی سازمان حج و زیارت / توزیع روزانه یک هزار وعده غذای گرم

نخستین محموله‌های کمک‌های جمع آوری شده سازمان حج و زیارت و کارگزاری‌های مربوطه به مناطق سیل زده شمال و استان‌های گلستان و مازندران اعزام شد.

بارسال اولین محموله‌های کمک به سیل زدگان گلستان از سوی سازمان حج و زیارت / توزیع روزانه یک هزار وعده غذای گرمه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،از روز گذشته اعزام این محموله‌ها آغاز شده و تا کنون چندین کانتینر آب معدنی و سایر اقلام مورد نیاز ارسال شده و فراخوان و جمع آوری کمک‌ها از سوی دفاتر حج و زیارت در استان در حال انجام است.
چادر‌های هلال احمر برای دریافت کمک‌های مردمی در مقابل درب دفاتر حج و زیارت استان‌ها دایر شده است تا سریعتر نسبت به ساماندهی و ارسال این کمک‌های اقدام کند.

این کمک‌ها با هماهنگی دفتر حج و زیارت استان گلستان در اختیار ستاد مدیریت بحران و هلال احمر این استان قرار می‌گیرد تا بین مردم آسیب دیده و سیل زده توزیع شود.

این گزارش حاکی است، همچنین از امروز روزانه پخت و توزیع یک هزار وعده غذای گرم بین مردم سیل زده گلستان آغاز شده است و تلاش می‌شود تا حد امکان با همه توان برای کمک و کاهش آلام مردم این مناطق اقدام شود.

از جمله اقلام مورد نیاز اعلام شده از سوی ستاد مدیریت بحران استان گلستان، آب معدنی، انواع کنسرو، پتو، لوازم بهداشتی، حوله، خشکبار، و برنج و مانند آن اعلام شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار