نماینده شوش در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آتش‌سوزی خط لوله انتقال بنزین به تهران کنترل شده است/ قطعی برق و فرسودگی لوله دلایل اصلی حادثه

نوری گفت: آتش سوزی خط لوله انتقال بنزین از اهواز به تهران به دلیل فرسودگی بود و انفجاری در کار نبوده است.

//سید رضی نوری نماینده شوش در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به خبر منتشر شده  در خصوص انفجار خط لوله انتقال بنزین از اهواز به تهران، اظهار کرد: لوله 16 اینچی که سوخت را  از اهواز به سمت تهران منتقل می کند در محدوده اندیشمک -شوش نشتی پیدا کرده که این اتفاق به دلیل قطعی برق صورت گرفته است.

نماینده شوش با بیان اینکه قطعی برق موجب ایجاد فشار بر لوله ها و نشتی می شود, ادامه داد: در خصوص خط لوله انتقال بنزین از اهواز به سمت تهران نیز چنین اتفاقی رخ داده و بنزین  بر روی  زهکش و علف های اطراف  نشت کرده است.

وی ادامه داد: این نشتی موجب آتش سوزی شد که البته مهار شده و تلفات جانی و مالی نداشته است. آتش سوزی این خط لوله انتقال بنزین  به دلیل فرسودگی بوده و انفجاری در کار نبوده است.

نوری افزود: در شرایط کنونی نشتی لوله به شکل کامل کنترل شده و تمام دستگاه های مرتبط نیز در مکان حادثه مستقر شده اند و حد فاصل آتش سوزی قرنطینه شده است.

نماینده مردم شوش در مجلس افزود: فاصله آتش سوزی تا لوله حدود هِزار متر بوده  که خوشبختانه خطر جدی در این زمینه وجود ندارد و انفجار مکان مورد نظر را تهدید نمی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۰:۵۴ ۰۶ فروردين ۱۳۹۸
خدا رحم کنه
آخرین اخبار