تا امروز پنجم فروردین ماه انجام شد:

امداد رسانی هلال احمر یزد به ۱۶۴ نفر حادثه دیده

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: این جمعیت در طرح ملی خدمات نوروزی در بازه زمانی ۲۵ اسفند تا امروز پنجم فروردین در ۳۷ مورد حادثه به ۱۶۴ نفر امداد رسانی کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  محسن حرازی زاده یزدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: این جمعیت در طرح ملی خدمات نوروزی در بازه زمانی ۲۵ اسفند تا پنجم فروردین امسال در ۳۷ مورد حادثه به تعداد ۱۶۴ نفر امداد رسانی کرد.

وی افزود: بر این اساس طی مدت یاد شده جمعیت هلال احمر این استان از مجموع حوادث رخ داده ۷ مورد جاده ای، ۲۹ مورد خدمات حضوری و یک مورد خدمات مناسبتی امداد رسانی کرده است.

 حرازی زاده یزدی در این حوادث ۱۶۴ نفر آسیب دیدند که از این تعداد ۳۲ نفر حوادث جاده‌ای و ۱۳۲ نفر خدمات حضوری که ۶ نفر از آن‌ها توسط آمبولانس هلال احمر به مراکز بیمارستانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: بر این مبنا، در بازه زمانی یاد شده ۱۵۳ از نیرو‌های عملیاتی شرکت داشتند و برای امداد رسانی به مصدومین و حوادث جاده‌ای نیز از ۱۰ دستگاه آمبولانس بکارگیری شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در ادامه گزارش عملیات امداد و نجات مجموع کل افراد اسکان داده شده ۳۲ نفر در این بازه زمانی اعلام کرد.

در طرح ملی امداد و نجات نوروزی در ۱۶ پایگاه ،ثابت و سیار، امداد و نجات استان با بکارگیری هزار و ۲۸۰ نفر امدادگر و نجاتگر به روز به مسافران و هم استانی‌ها خدمات رسانی می‌شود.

گفتنی است: این گزارش مربوط به عملیات امداد و نجات و خدمات ارائه شده از سوی نیرو‌های امدادی از تاریخ ۲۵/۱۲/۹۷ الی ۵/۱/۹۸ ،طرح ملی امداد و نجات نوروز ۹۸، بوده که این طرح تا ۱۷ فروردین ماه ۹۸ ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ی

خدمت رسانی هلال احمر یزد به ۱۶۴ نفر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار