عبدزاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

هیچ کمبود دارویی در مناطق سیل زده نداریم/ آماده باش شرکت‌های توزیع کننده دارو در استان‌های سیل‌خیز

مدیر کل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت:مردم نگران نباشند، هیچ کمبود دارویی در مناطق سیل زده نداریم.

مردم نگران نباشند، هیچ کمبود دارویی در مناطق سیل زده نداریم/ آماده باش شرکت‌های توزیع کننده دارو در مناطق سیل خیزمحمد عبده زاده مدیر کل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تامین داروی سیل زدگان پس از وقوع سیل در چند استان کشور گفت: مردم نگران نباشند هیچ مشکلی از نظر تامین دارو در مناطق سیل زده کشور نداریم و تاکنون نیز کمبودی گزارش نشده است.

مدیر کل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو ادامه داد: دانشگاه های علوم پزشکی به اندازه کافی دارو در مراکز بیمارستانی و شرکت های توزیع کننده دارو و ملزومات دپو دارند و کشیک های تامین دارو آماده باش هستند و تا در صورت نیاز داروی مورد نیاز سیل زدگان را تامین کنند.

هیچ کبود دارویی در مناطق سیل زده نداریم

مدیر کل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو  تصریح کرد: شخصا با معاونت غذا و داروی چند استان سیل زده چون گلستان، خراسان رضوی و شیراز تماس گرفتم و تا به لحظه در هیچ کدام از این استان ها کمبود دارویی نبوده است و درخواستی برای تامین دارو نداشته ایم.

عبده زاده تاکید کرد: در همه استان های سیل خیز شرکت های توزیع و پخش دارو نمایندگی و انبار دارویی دارند و همه در حال آماده باش هستند و به محض اعلام نیاز از سوی معاونت غذا و دارو ، این شرکت ها نیاز دارویی سیل زدگان را تامین می کنند.

مدیر کل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو  تصریح کرد: آماده هستیم تا در صورت نیاز به محض اعلام نیاز به دارو هماهنگی لازم را با شرکت های توزیع و پخش دارو در هر استان انجام دهیم.

عبده زاده یادآوری کرد: پس از وقوع سیل بیشتر سیل زدگان نیاز به موادغذایی، کنسرو، پوشاک و پتو دارند اما با این حال ما به مردم و سیل زدگان این اطمینان خاطر را می دهیم که هیچ مشکلی در حوزه دارویی نداریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار