راه‌اندازی بازارچه عیدانه خوداشتغالی تولیدات بانوان استان بوشهر

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر با اشاره به عرضه محصولات صنایع دستی بانوان گفت: در این زمینه بازارچه عیدانه خوداشتغالی تولیدات و صنایع دستی بانوان استان بوشهر در ایام نوروز راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی بازارچه عیدانه خوداشتغالی تولیدات بانوان استان بوشهر به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مریم آذرشب افزود:با پیگیری دفتر امور بانوان و خانواده و تکلیف بر فرمانداری‌های شهرستان‌های ده‌گانه استان بازارچه خوداشتغالی تولیدات و صنایع دستی بانوان استان بوشهر در ایام نوروز راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه بازارچه‌های عیدانه خوداشتغالی با همکاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان برپا شده است افزود:در راستای سیاست گذاری‌های حوزه زنان و خانواده در طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست استان، بازارچه‌های عیدانه خوداشتغالی با همکاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان بوشهر برپا شده است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر تصریح کرد: ایجاد فضایی دائمی برای ارائه توانمندی‌های بانوان تولیدگر و صنعتگر استان، تکلیفی است که با وجود مطالبه به حق زنان، به‌طور جدی در سطح شهرستان‌های استان بوشهر به آن پرداخته نشده است.

آذرشب بیان کرد: با پیگیری‌های مجدانه به عمل آمده و همکاری فرمانداری‌های تابعه به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز با هماهنگی و همراهی شهرداری‌ها ودهیاری‌ها بازارچه‌های بهارانه ایجاد شد که این مهم فرصتی برای معرفی توانمندی‌های بانوان و شناساندن ظرفیت‌های در صنایع و تولیدات دستی استان بوشهر است.

انتهای پیام/م

عرضه محصولات صنایع دستی بانوان استان بوشهر

برچسب ها: نوروز ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.