تخصیص اعتبار یک میلیارد تومانی به مددجویان سیل زده

رییس کل کمیته امداد امام خمینی از تخصیص اعتبار یک میلیارد تومانی در مرحله اول از مناطق سیل زده خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان  پرویز فتاح رییس کل کمیته امداد امام خمینی (ره) امروز در بازدید از وضعیت مناطق سیل‌زده در استان گلستان و شهرستان آق قلا گفت: بیش از ۲ هزار خانوار تحت حمایت خسارت جدی دیدند ودرمرحله اول یک میلیاردتومان تخصیص یافته است.

وی با حضور در میان خانواده‌های مددجویان تحت حمایت، از اختصاص کمک بلاعوض امداد به این خانواده‌ها خبر داد و گفت: مبلغ ۱ میلیون تومان به صورت بلاعوض به تمامی خانواده‌های مددجویان آسیب‌دیده در سیل استان‌های شمالی اختصاص می‌یابد.

رئیس کمیته امداد پرداخت وام مددجویان را از دیگر خدمات امداد به مددجویان سیل‌زده اعلام کردو گفت: وام قرض‌الحسنه ضروری ۵ میلیون تومانی به تمامی مددجویان آسیب‌دیده از سیل در شمال کشور اختصاص می‌یابد.

فتاح به برنامه‌های این نهاد برای حمایت از اشتغال خانواده‌های آسیب‌دیده اشاره کردو گفت: تمامی مددجویان سیل‌زده در استان‌های شمالی، از وام‌های جدید ۲۰ میلیون تومانی اشتغال برخوردار می‌شوند.

رئیس کمیته امداد از تسریع در توزیع سبد کالا میان مددجویان سیل‌زده خبر داد و گفت: از محل کمک‌های امداد و مردم نیکوکار، برای تمامی مددجویان آسیب‌دیده از سیل، مسکن مقاوم ساخته می‌شود.

وی گفت: منازل مددجویان کمیته امداد همه ساله تحت پوشش بیمه حوادث قرار می‌گیرد و پوشش بیمه حوادث منازل مسکونی مددجویان شهری ۳۵ میلیون تومان و منازل روستایی ۲۵میلیون تومان است.

وی افزود: همچنین بیمه اثاثیه منزل مددجویان شهری وروستایی ۱۵ میلیون تومان است که با توجه به این امر، خسارات وارده از سیل به طور کامل جبران خواهد شد.

وی در بازدید از این مناطق در سیلاب دچار جراحت جزیی می‌شود که اکنون حال وی مساعد است.

هموطنان عزیز می‌توانند با شماره‌گیری کد #۹۹*۸۸۷۷* یا از طریق واریز کمک‌های خود به شماره کارت۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۰۰۰ نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و شماره حساب ۳۳۳۳ نزد بانک ملی، در بازسازی منازل تخریب شده در سیل و تهیه اقلام ضروری سیل‌زدگان مشارکت کنند.

انتهای پیام /گ
 

صحبتهای رییس کمیته امداد امام خمینی در گلستان

برچسب ها: کمیته امداد ، گلستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار