استاندارهرمزگان؛

ورود یک میلیون و ۳۰۰ هزار مهمان نوروزی به هرمزگان

استاندار هرمزگان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پنجم فروردین نزدیک به یک میلیون و ۳۰۰ هزار مهمان نوروزی وارد هرمزگان شده است .

ورود یک میلیون و ۳۰۰ هزار مهمان نوروزی به هرمزگانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، فریدون همتی استاندار هرمزگان در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان هرمزگان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پنجم فروردین نزدیک به یک میلیون و ۳۰۰ هزار مهمان نوروزی وارد هرمزگان شده است.

وی گفت:  پیش‌بینی می‌شود تا پایان تعطیلات نزدیک به سه میلیون گردشگر به استان سفر کنند.

 استاندار هرمزگان با اشاره به ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در زمینه ارائه خدمات به گردشگران نوروزی افزود: نقاط ضعف و قوت دستگاه‌ها مورد بررسی قرار گرفت و در راستای رفع نقاط ضعف تصمیماتی گرفته شد.

همتی گفت : با توجه به بارندگی‌های اخیر در استان هرمزگان، تمامی امکانات در فضا‌های عمومی، سالن‌های ورزشی، مساجد و اماکن اداری در تمامی شهرستان‌های استان برای اسکان مسافران نوروزی به کار گرفته شد و این اقدام تا پایان تعطیلات نوروزی تداوم خواهد یافت.

وی با قدردانی از همکاری خوب مردم و دستگاه‌های اجرایی در راستای ارائه خدمات به گردشگران نوروزی در استان افزود: تمامی دستگاه اجرایی باید تا پایان تعطیلات نوروزی آمادگی کامل را برای ارائه خدمات به گردشگران داشته باشند.

استاندار هرمزگان با تأکید بر لزوم تأمین امکانات مناسب در ساحل شهر بندرعباس برای گردشگران گفت: ساحل سرمایه بزرگ شهر بندرعباس است و باید تمامی امکانات برای مردم و گردشگران در آن فراهم باشد تا هیچ دغدغه‌ای نداشته باشند.

همتی افزود: افزایش تعداد سرویس‌های بهداشتی، حمام و تامین نور مناسب از جمله مهمترین نیاز‌های اولیه در ساحل شهر بندرعباس است که شهرداری بندرعباس باید نسبت به تامین این نیاز‌ها و رفع کمبود‌ها به سرعت اقدام کند.

وی گفت: رونق صنعت گردشگری در هرمزگان موجب تحول در اقتصاد و اشتغال این استان می‌شود و بر این اساس باید شرایطی را فراهم کنیم که خاطره خوبی برای گردشگران رقم بخورد و گردشگران بیشتری به هرمزگان سفر کنند.

انتهای پیام/ب

پیش بینی ورود ۳ میلیون گردشگر به هرمزگان

برچسب ها: نوروز 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.