حضور نیرو‌های سپاه ۵ استان در مازندران

سپاه استان‌های سمنان، تهران، اردبیل، زنجان و گیلان به عنوان معین مازندران برای امداد رسانی در مناطق سیلزده استان حاضر شدند.

حضور نیرو‌های سپاه ۵ استان در مازندرانسرهنگ شریعتی رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: پس از فرمان مقام معظم رهبری در خصوص اعزام نیرو‌های سپاه به مناطق سیلزده برای کمک رسانی، نیرو‌های سپاه استان‌های سمنان، تهران، اردبیل، زنجان و گیلان به عنوان معین مازندران برای امداد رسانی در مناطق سیلزده مازندران حاضر شدند.

وی افزود: نیرو‌های یگان مهندسی ۴۷ نیروی زمینی سپاه نیز برای بازسازی ابینه ها، پل‌ها و راه‌های تخریب شده اکنون در مازندران حضور دارند.

سرهنگ شریعتی گفت: این گروه اکنون با همراهی معاونت عمرانی استانداری در حال بازدید از مناطق کوهستانی و روستا‌های سیلزده مازندران هستند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه ۱۸۰ گروه جهادی مازندران برای کمک به مردم به مناطق سیلزده اعزام شدند، افزود: این گروه‌های جهادی از همان ساعات اولیه بروز سیل با حضور در مناطق سیلزده تلاش کردند حجم سیلاب را از مناطق خارج کنند.

وی گفت: بخش زیادی از گل و لای از مناطق سیلزده خارج شده و توزیع اقلام معیشتی و زیستی همزمان توسط گروه‌های جهادی استان در حال انجام است.

سرهنگ شریعتی ابراز امیدواری کرد با توجه به حضور نیرو‌های سپاه و بسیج کمک رسانی و خدمات به سیلزدگان مازندران با شتاب بیشتری انجام شود.

انتهای پیام/ک


شتاب در خدمات رسانی سپاه در مناطق سیلزده مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.