رئیس ستاد بحران نهاوند گفت: اگر از ظرفیت رسانه‌ها به درستی استفاده کنیم به راحتی می‌شود بحران را مدیریت کرد.

با ظرفیت مناسب رسانه‌ای می‌توان بحران را مدیریت کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مراد ناصری در جلسه ستاد بحران شهرستان نهاوند گفت: بررسی و پیگیری ملزومات و تجهیزات بیشتر برای مواقع بحران در شهرستان نهاوند ضروری است.

وی گفت: شناسایی مناطق و نقاط بحران زا در جهت پیشگیری و بررسی نحوه برخورد با بحران در زمان مناسب و اطلاع رسانی صحیح و ارتباط و هماهنگی بیشتر اعضا با یکدیگر در شرایط قبل، حین و بعد از بحران می‌تواند نقش زیادی در مدیریت این بحران‌ها داشته باشد.

ناصری افزود: رسانه‌ها ظرفیت بسیار بزرگی برای همه ماست که بسیاری از مدیران از آن قافل هستند در مواقع بحرانی باید برای آگاهی مردم از آن استفاده کرد.

فرماندار نهاوند اظهار داشت: همه مرخصی‌های مدیران ومعاونان لغو شده و مدیران، بخشداران، دهیاران بایستی بصورت میدانی در سطح منطقه و حوزه تحت مدیریتشان حضور داشته باشند تا هر گونه مشکلی که ناشی از حوادث غیر مترقبه رخ می‌دهد را مدیریت کنند.

ناصری بر استفاده از ظرفیت رسانه برای مدیریت بحران تاکید کرد و گفت: ادارات همکاری لازم با رسانه‌ها را داشته باشند و در شرایط بحرانی بستر کار را برای خبرنگاران فراهم کنند.

وی با بیان اینکه از رسانه‌ها در همه جلسات بجز شورای تامین دعوت خواهد شد، افزود: رسانه‌ها نقش مهمی در اعتماد سازی، امید بخشی و همراهی افکار عمومی خواهند داشت.

انتهای پیام/م

جلسه ستاد بحران شهرستان نهاوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.