بی‌ام‌و در حال آزمایش محصولات برقی آینده در یخبندان +تصاویر

بی‌ام‌و مشغول آزمایش محصولات برقی آینده خود با محدوده پیمایش ۶۰۰ کیلومتر است.

بی‌ام‌و درحال آزمایش محصولات برقی آینده در یخبندان +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت آلمانی بی‌ام‌و به تازگی تعدادی عکس منتشر کرده که خبر از آزمایش سه محصول برقی جدید iNext، iX3 و i4 را می‌دهد. تصاویر که در منطقه آرجپلوگ در کشور سوئد ثبت شده‌اند، سه خودروی برقی آینده این شرکت را در شرایط سخت برفی و یخی درحال آزمایش نشان می‌دهد. بی‌ام‌و طی این آزمایش در حال بهبود و توسعه سیستم تعلیق و کیفیت سواری این خودرو‌ها در این شرایط ویژه است. این اولین تصاویر رسمی منتشر شده از خودرو‌های برقی آینده بی‌ام‌و به شمار می‎رود.

اولین بی‌ام‌و iX3 به عنوان نسخه الکتریکی X3 است که سال آینده به فروش می‌رسد. محدوده پیمایش iX3 با یک بار شارژ کامل به ۴۰۰ کیلومتر می‌رسد که برای خودرویی با چنین ابعادی در این کلاس بسیار مناسب تلقی می‌شود. این خودرو که از نسل پنجم تکنولوژی الکتریکی شرکت بی‌ام‌و بهره می‌برد از یک پک باتری فوق نیرومند با ولتاژ بالا استفاده می‌کند. این شاسی‌بلند برقی همچنین امکان اتصال به جایگاه شارژ سریع با ظرفیت ۱۵۰ کیلووات را داراست. بی‌ام‌و iX3 قرار است در خط تولید برلیانس چین به عنوان شریک تجاری بی‌ام‌و تولید شود.

بی‌ام‌و درحال آزمایش محصولات برقی آینده در یخبندان +تصاویر

در سوی دیگر پرچم‌دار SUV های برقی بی‌ام‌و یعنی iNext نیز در این تصاویر وجود دارد. این خودرو تنها با یکبار شارژ توانایی پیمایش. ۶۰۰ کیلومتر مسافت را داراست که در نوع خود بی‌نظیر است. این خودرو که قرار است در سال ۲۰۲۱ معرفی شود احتمالا یکی از بهترین‌های کلاس خود باشد. ضمن اینکه بی‌ام‌و اعلام کرده که در تلاش برای افزایش محدوده پیمایش به ۷۰۰ کیلومتر است. بی‌ام‌و iNext قرار است با سه حالت رانندگی خودران به همراه جدید‌ترین تکنولوژی‌های رفاهی و ارتباطی بین کاربر و خودرو برخوردار باشد.

بی‌ام‌و درحال آزمایش محصولات برقی آینده در یخبندان +تصاویر

در نهایت بی‌ام‌و i4 به عنوان عضو سوم این گروه بنظر می‌رسد که اسپرت‌ترین و لذت‌بخش‌ترین خودروی الکتریکی آینده بی‌ام‌و برای رانندگی باشد. این خودروی چهار‌درب کوپه که کلاسی نزدیک به بی‌ام‌و سری ۴ گرن‌کوپه خواهد داشت با ارتفاع اندک از سطح زمین و تجهیز به سیستم چهارچرخ متحرک، بهترین چسبندگی و هندلینگ را ارائه می‌‎کند. سخنگوی این شرکت در این‌بار گفته که توانایی فنی خارق‌العاده به همراه سطح جدیدی از آسایش سرنشینان در این خودرو ارائه می‌شود. این خودرو نیز احتمالا با قابلیت پیمایش مسافت ۶۰۰ کیلومتر عرضه می‌شود. شتاب صفر تا صد i4 به ۴ ثانیه و بیشینه سرعت آن نیز ۲۰۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

بی‌ام‌و درحال آزمایش محصولات برقی آینده در یخبندان +تصاویر


بیشتر بخوانید: نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ | بی‌ام‌و M340i، قوی‌ترین سری ۳ موجود پیش از معرفی M3 +تصاویر


انتهای پیام/

محصولات برقی آینده بی‌ام‌و در شرایط برفی

برچسب ها: فناوری ، bmw
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.