تخلیه ساختمان‌های شهرداری‌های چندین شهر در آلمان به دنبال تهدید بمب‌گذاری

به دنبال تهدیدات یک بمب‌گذار ناشناس، امروز سه‌شنبه ساختمان‌های شهرداری‌های چندین شهر آلمان تخلیه شد.

تخلیه ساختمان شهرداری چندین شهر در آلمان به دنبال تهدید بمب‌گذاریبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، امروز (سه‌شنبه) به دنبال تهدیدات یک بمب‌گذار ناشناس در آلمان ساختمان‌های شهرداری چندین شهر تخلیه و خیابان‌های اطراف آن‌ها نیز بسته شد. بنا بر اعلام پلیس حمل و نقل عمومی نیز به گونه‌ای سامان‌دهی شد که مسیر عبور آنها از مناطق تخلیه شده تغییر یابد.

ساختمان شهرداری شهرهای آوگسبورگ، گوتینگن، کایزر سلاوترن، کمنیتس، نری‌کیر شن و رندز برگ به دنبال تهدید این فرد ناشناس تخلیه شدند. بنا بر اعلام پلیس محلی، همه این شهرداری‌ها پیش از این اقدام پلیس یک ایمیل تهدیدآمیز دریافت کرده بودند.

پلیس شهرهای «گوتینگن» و «کایزر سلاوترن» گزارش دادند گروه‌های ویژه به همراه سگ ساختمان شهرداری را برای یافتن مواد منفجره بازرسی کردند. بنا بر اعلام پلیس شهر «گوتینگن»، هیچ مواد منفجره‌ای در محل بازرسی آنها یافت نشد. این در حالی است که از وضع ساختمان شهرداری پنج شهر دیگر هنوز خبری منتشر نشده است.

سخنگوی پلیس «زاربروکن» اعلام کرد ساختمان شهرداری «نری‌کیر شن» به طور موقت بسته شده و هنوز پلیس نتوانسته است هویت نویسنده ایمیل‌های تهدیدآمیز را مشخص کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار