حجت الاسلام موسوی متقی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

آماده باش امامزادگان و بقاع متبرکه برای اسکان مسافران و سیل‌زدگان/ ارائه اتاق رایگان به مردم سیل زده

مدیرکل معاونت فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه از آماده باش امامزادگان و بقاع متبرکه برای اسکان مسافران و سیل‌زدگان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی متقی مدیرکل معاونت فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آماده باش امامزادگان و بقاع متبرکه استان‌های کشور اظهار کرد: همزمان با ایام نوروز طرح آرامش بهاری همچنان درحال اجراست، ولی با توجه به اتفاقات اخیر، مبلغین ما توجه ویژه ای به مباحث اجتماعی دارند و در حال خدمت رسانی به سیل زدگان در مناطق مازندران، گلستان، فارس و لرستان هستند.

وی در ادامه گفت: حدود 700 امامزاده در طرح آرامش بهاری فعال هستند که در مجموعه 4 هزار اتاق و سوئیت در اختیار زائران قرار می گیرند. همچنین در کنار بقاع متبرکه، حسینیه و اماکن مذهبی، فضاهایی در نظر گرفته شده که در مواقع اضطرار در اختیار مردم قرار خواهد گرفت  و مسافران می توانند در آنجا مستقر شوند.

مدیرکل معاونت فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اسکان رایگان مردم سیل زده در استان‌های گلستان، فارس، مازندران و لرستان تاکید کرد: تمامی همکاران ما و مبلغین ما در استان‌ها به خدمت مردم سیل زده آمدند. باید توجه داشت که قبل از عید بسیاری از اتاق‌ها رزرو شده بودند اما در حال حاضر با توجه به اتفاقات پیش آمده، اسکان در مناطق سیل زده گلستان، لرستان، فارس و مازندران به صورت رایگان انجام می شود و تا امروز غذای گرم بین مسافران نیز توزیع شده است. همچنین امامزادگان و بقاع متبرکه دیگر نیز در حالت آماده باش هستند و مبلغین هر آستان به خدمت‌رسانی می‌پردازند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار