آمادگی پلیس آبادان برای کمک به مناطق گرفتار در سیل

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از آمادگی این نیرو برای خدمات رسانی و کمک به مناطق گرفتار در سیل خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: در صورت نیاز از تمام ظرفیت‌های نیروی انتظامی شهرستان آبادان برای کمک و امداد رسانی و حفظ امنیت سیل زدگان استفاده می‌شود.

وی با اشاره به فرمان فرمانده معظم کل قوا مبنی بر گسیل امکانات نیروهای مسلح به استان‌های سیل زده، از تشدید اقدامات پلیس در تداوم امداد رسانی به مردم مناطق سیل زده خبر داد و افزود: نیروهای انتظامی و مرزبانی شهرستان آبادان نیز اقدامات امدادرسانی به اهالی این مناطق به خصوص اروندکنار را افزایش داد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان درباره اقدامات پلیس برای تأمین امنیت در شهر اروندکنار در بحران آبگرفتگی اخیر ادامه داد: نیروهای پلیس از همان ساعات اولیه بروز این مشکل، با حضور در مناطق آسیب دیده از پیشروی آب، روند امداد و خدمات رسانی را آغاز کردند.

سرهنگ تقی زاده با بیان اینکه اکیپ‌های یگان‌های ویژه ناجا در مناطق آسیب دیده، فعالانه و به صورت شبانه روزی مستقر خواهند بود، گفت: تلاش ما برای استفاده از تمام ظرفیت‌های نیروی انتظامی برای کمک و امداد رسانی به مناطق دچار آب گرفتگی ناشی از نفوذ سرریز آب انهار به سبب مد دریا بوده است.

وی با اشاره به اقدامات و کمک‌های تجمیع شده نیروهای مسلح اعم از نیروی انتظامی و سپاه در مناطق سیل زده، افزود: این کمک‌ها تا رفع نیاز مردم تداوم دارد.

انتهای پیام/ د

کمک به مناطق گرفتار در سیل  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.