مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی قم اعلام کرد؛

آماده باش ستاد اسکان نوروزی قم تا پایان هشدار‌های هواشناسی

اداره کل میراث فرهنگی قم اعلام کرد:ستاد اسکان خدمات سفر استان تا پایان هشدار‌های هواشناسی در حال آماده باش است.

آماده باش ستاد اسکان نوروزی قم تا پایان هشدار‌های هواشناسی به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛حیدری فرد،مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری قم اعلام کرد:پیش از شروع بارندگی‌ها با توجه به هشدار‌های هواشناسی، بنا به تصمیم کمیته اسکان و کمیته اجرایی خدمات سفر استان با تشکیل جلسه فوری با حضور استاندار، فرماندار، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و نیز شهردار قبل از شروع بارندگی‌ها تدابیر جدی برای اسکان مسافران اتخاذ شد.

وی با بیان  اینکه با تمهیدات اندیشیده شده تا قبل از شروع بارندگی‌ها همه مسافران  در اماکن و سالن‌های مسقف و ایمن اسکان داده شدند افزود: علاوه بر این موضوع ورودی‌های رودخانه نیز توسط شهرداری و نیروز انتظامی مسدود شد تا از بروز هرگونه خطری جلوگیری شود.

حیدری فرد عنوان کرد: در کنار هدایت و اسکان مسافران به اماکن امن بازرسی‌های مستمر نیز برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران صورت می‌گیرد.

 مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری قم با اشاره به اینکه تا پایان زمان هشدار هواشناسی شرایط آماده باش اسکان زائران ادامه خواهد داشت خاطرنشان کرد: در چهار ورودی استان پایگاه‌های هدایت و راهنمای مسافر برای اسکان حضور دارند تا از همان ابتدای ورود به مراکز اقامتی ایمن هدایت شوند.

انتهای پیام/ش

تمهیدات ستاد اسکان نوروزی قم برای شرایط جوی نامساعد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.