استقبال خوب گردشگران از مجموعه تفریحی توریستی غار قوری قلعه

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری استان کرمانشاه گفت : در نوروز امسال هم به مانند سال‌های گذشته شاهد استقبال خوب گردشگران از مجموعه تفریحی توریستی غار قوری قلعه هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حامد سپهری مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری استان کرمانشاه بابیان اینکه هر ساله حدود ۲۰۰ هزار گردشگر از مجموعه تفریحی توریستی غار قوری قلعه بازدید می‌کنند، گفت : خوشبختانه از ابتدای شروع تعطیلات نوروزی نیز شاهد استقبال خوب میهمانان نوروزی از این مجموعه بوده‌ایم.

وی گفت : گردشگران علاوه بر بازدیدی که از غار شگفت انگیز قوری قلعه دارند، از طبیعت چشم نواز، فضاسازی‌های زیبا و آلاچیق‌های داخل مجموعه نیز استفاده می‌کنند.

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری استان از اجرای برنامه‌های شاد نوروزی در داخل این مجموعه گردشگری خبرداد و گفت: درکنار برپایی هفت سین و غرفه‌های سیاه چادر، اجرای نوروزگاه با برنامه‌های مفرح را خواهیم داشت.

وی بابیان اینکه امسال برای اولین بار غرفه‌های داخل مجموعه ساماندهی شده‌اند، اعلام کرد: متاسفانه طی سال‌های گذشته فعالیت دستفروشان و پراکندگی غرفه‌ها باعث بی‌نظمی در داخل مجموعه شده بود که برای نوروز ۹۸ همه آن‌ها را بصورت متمرکز ساماندهی کرده ایم.

سپهری افزود: قرار بود امسال بخش‌های جدیدی از غار را برای نمایش عمومی گشایش کنیم که متاسفانه به دلایلی که اداره کل محیط زیست استان مطرح کردند این امر میسر نشد، اما کماکان پیگیریم تا در آینده آن را محقق کنیم.

 

 

انتهای پیام/د

ساماندهی دستفروشان و پراکندگی غرفه‌ها

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار